  • Data: 2016-10-28 11:18:59
    Temat: Re: budowa domu sso wykonawca
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-10-28 10:26, Budyń wrote:
    > -okna nie muszą być specjalnie wypasione ale powinny być wysunięte w warstwe
    ocieplenia http://regiodom.pl/portal/sites/regiodom/files/image
    s/regiodompl/5/cieply-montaz-okna.jpg

    Czy ktoś policzył ile ciepła ucieka przez mostki dla okien licowanych z
    murem?

    Świadomie zrezygnowałem z montażu w warstwie ocieplenia ponieważ przy
    użyciu wsporników systemowych cena zabijała. No i montowanie w ten
    sposób dużych, trzyszybowych okien to IMHO proszenie się o kłopoty.

    Natomiast nie przypominam sobie, ażeby coś mnie zaniepokoiło kiedy
    zeszłej zimy oglądałem okolice okien kamerą termowizyjną.

    Tak więc zgaduję, że ewentualna inwestycja w taki montaż zwróciłaby się
    niewiadomokiedy.

    Piotrek