eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniecentralne ogrz miejskie - koszt doprowadzenia i instalacji › Re: centralne ogrz miejskie - koszt doprowadzenia i instalacji
    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: centralne ogrz miejskie - koszt doprowadzenia i instalacji
    Date: Fri, 26 Sep 2014 21:55:42 +0200

    W dniu 26.09.2014 19:14, bulka paryska pisze:
    > Witam
    > Bardzo prosze o pomoc / opinie w sprawie instalacji CO w mieszk 50+ m2
    > (Krk);
    w 42m nieocieplonym mieszkaniu płacę za ogrzewanie gazem ok 1.6kzł na
    rok. kolega w ma 50m2, i grzejac prądem nie przekroczył 2 tyś. Ile
    Ciebie będzie kosztować ogrzewanie miejskie? mógłbym się założyć że nie
    mniej, a w każdym razie niewiele mniej. załóżmy najkorzystniejsza super
    nierelaną opcje że będzie to kosztować tylko 1000zł na rok. Policz sobie
    ile lat będzie się zwracać jakakolwiek inwestycja. Czy warto wogóle coś
    zmieniać. ale do tych wyliczeń musisz wiedzieć ile będzie kosztowało
    ogrzewanie, ile inni płacą ile Ty płaciłeś/łaś w poprzednich latach.

    Ja jestem na etapie robienia instalacji kaloryferowej i gazowej w
    mieszkaniu. piec - 2tyś. komin ok 300zł. kaloryfer 5x177zł. rura
    plastikowa 1.3zł za metr, łączenia rurki, zaworki ok 150zł. Wszystko
    łącze sam jak potrafię, a facet mający uprawnienia kasuje za
    sprawdzenie, podpisy i pieczątki. Wiedza w 90% z tej grupy.

    Mnie się to zwróci po 5-7 latach w porównaniu do prądu. Natomiast w
    okolicy nie znam nikogo kto płaciłby mniej za miejskie ogrzewanie. Zysk
    tylko taki że zima - lato rachunek ten sam

    ToMasz