  • 1. Data: 2019-01-25 13:49:17
    Temat: cieknie z gniazdek....
    Od: uciu <a...@g...com>

    Taki scenariusz:

    ogrzewane pomieszczenie /ściana 24cm silikat/ 10cm styro / nieogrzewany garaz

    W ścianie od strony garażu są gniazdka, w których (w puszkach) czasem pojawia się
    wilgoć. Czasem więcej - że pojawi się wilgotna stróżka na kleju na styro. Jak włożę
    paluchy do puszki z gniazdka to czuć na spodzie puszki wilgoć. Ta wilgoć jest tak
    jakby (może mi się wydaje) tylko na końcowej części puszki (przy włączniku), która
    jest w styropianie.

    Mam się tym przejmować i coś z tym zrobić czy to olać?

    uciu

  • 2. Data: 2019-01-25 14:00:17
    Temat: Re: cieknie z gniazdek....
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 25 stycznia 2019 13:49:18 UTC+1 użytkownik uciu napisał:
> [...]
    jakby (może mi się wydaje) tylko na końcowej części puszki (przy włączniku), która

    a było o punktach rosy, paroizolacji to sie tam niektórzy wymadrzali a tu nagle
    przykład z zycia wzięty :)

    > Mam się tym przejmować i coś z tym zrobić czy to olać?

    1) nie wiem, obserwowac trzeba.
    2)Trzeba dosc skąd para - z budynku czy z garazu.
    Jesli to tylko okazjonalne to moze i olać, ale patrz punkt 1.

    b.

  • 3. Data: 2019-01-25 14:55:42
    Od: l...@g...com

    Klejone na 100% powierzchni czy placki i ramka?

  • 4. Data: 2019-01-25 14:55:42
    Od: l...@g...com

    Klejone na 100% powierzchni czy placki i ramka?

  • 5. Data: 2019-01-25 15:43:22
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu piątek, 25 stycznia 2019 14:55:43 UTC+1 użytkownik l...@g...com
    napisał:
    > Klejone na 100% powierzchni czy placki i ramka?

    klejone na piane - ramka wokół + szlaczek :-)

    uciu

  • 6. Data: 2019-01-25 15:51:03
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 25.01.2019 14:00, Budyń wrote:

    > a było o punktach rosy, paroizolacji to sie tam niektórzy wymadrzali a tu nagle
    przykład z zycia wzięty :)

    No to standart nie ? :-)
    Gadaż nieocieplony od środka, nikt na to nie wpadł :-)

  • 7. Data: 2019-01-25 16:46:29
    Od: l...@g...com

    No właśnie docieplony od środka, tak przynajmniej wynika z opisu.

  • 8. Data: 2019-01-25 16:50:44
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 25.01.2019 16:46, l...@g...com wrote:
    > No właśnie docieplony od środka, tak przynajmniej wynika z opisu.

    To pewnie za mało. Strop nad garażem połączony ze stropem domu? Jeśli
    tak to czy jest ocieplenie sufitu ?

  • 9. Data: 2019-01-25 16:52:11
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2019-01-25 o 13:49, uciu pisze:
    > Jak włożę paluchy do puszki z gniazdka

    Ale bezpiecznik wcześniej wyłączasz? ;) Chyba że tylko gołe puchy to ok
    można sprawdzać.

    Robak

  • 10. Data: 2019-01-25 19:00:12
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu piątek, 25 stycznia 2019 16:51:16 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:

    > To pewnie za mało. Strop nad garażem połączony ze stropem domu? Jeśli
    > tak to czy jest ocieplenie sufitu ?

    parterówka, ocieplony strop nad całością garaż + dom = 30cm styro.
    Strop nad garazem połączony z resztą - monomit. Sufit od strony garazu nieocieplony.
    W garazu ocieplona od środka tylko 1 ściana między pomieszczeniami mieszkalnymi i t
    tylko 5cm styro. Od zewnątrz garaz jak i reszta - 23cm styro

    Dziś w puszkach sucho :-)

    Pozdrawiam
    uciu