  • Data: 2016-01-04 22:16:15
    Temat: Re: co wodoodpornego na podłoge
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.01.2016 o 21:29, Ikselka pisze:

    > OMG, a mało to jest ceramicznych płytek podłogowych??? Albo płytki PCV se
    > połóż, jak za komuny :-)
    >
    > Mam wrażenie, że trollujesz 3333-]

    Nie trolluję, to było poważne pytanie.
    Nie wiem czemu zostało tak zrozumiane.
    Myślałam, że ktoś podsunie mi rozwiązanie (i firmę) takiej podłogi jak
    teraz robią w szpitalach.
    Coś jak grube linoleum przylepiane do podłogi. Wycinane w różne wzory.
    Jak do tego przygotowuje sie podłoże? Jak firmy to cenią?
    Myślałam, ze może ktoś coś takiego zrobił w mieszkaniach i powie o
    zaletach i wadach.
    Widać pytanie moje było zbyt ogólne, aby je potraktować poważnie.

    Krycha.