    Date: Fri, 24 Oct 2014 19:16:26 +0200
    From: wolim <n...@p...tu>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: [cross] zniszczona folia dachowa

    W dniu 2014-10-24 12:14, platformowe głupki pisze:
    > witam!
    > http://zsyp.eu/smieci/folia_dachowa.JPG
    > czy istnieje jakiś sposób, żeby to naprawić?
    >
    > folię można kupić, gorzej z przymocowaniem,
    > istnieje jakaś taśma klejąca do drewna?
    >
    > można to jakoś naprawić?

    Grupy dyskusyjne nie są od demonstrowania preferencji wyborczych. Dopóki
    nie zmienisz nicka, nie będziemy Ci odpisywać. Mam nadzieję, że
    większość grupy podziela moje zdanie. Nie ze względu na preferencje
    wyborcze ale ze względu na zdrowy rozsądek. Nie interesuje mnie czyim
    wyborcą jesteś tak, jak, mam nadzieję, Ciebie nie interesuje czyim ja
    jestem wyborcą.

    BTW. Przedstawiając się w sposób, w jaki się przedstawiasz, możesz
    obrażać dużą ilość użytkowników usenetu. Nie miej pretensji zatem, że
    niektórzy mogą odpowiadać tak, jak odpowiadają.

    Pozdrawiam,
    MW