  • Data: 2015-01-15 22:51:44
    Temat: Re: czajnik elektryczny
    Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 15 Jan 2015 22:05:46 +0100, Krycha napisał(a):

    > Mieszkam przy koksowni i mam na ten temat inne zdanie.

    Czyli Twoje miejsce zamieszkania nie jest typowe - wręcz niestety
    kwalifikuje się jako skrajność... Jednak storczykom ta woda nie powinna
    zaszkodzić - im szkodzi WAPŃ. Twarda woda to taka, która zawiera jony
    wapnia i magnezu, więc tylko takiej trzeba unikać. W okolicach koksowni
    zanieczyszczenia deszczówki mają charakter kwaśny, a storczyki potrzebują
    lekko zakwaszonej wody - byle bez wapnia.