    From: "Irokez" <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: czy suszarki do włosówsą 'naprawialne'?
    Date: Wed, 10 Feb 2010 18:31:51 +0100

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:095f.00000151.4b71e415@newsgate.onet.pl...

    > Napisałeś że nic nie podasz a dałeś precyzyjną odpowiedź. Napisałeś że nie
    > masz
    > żadnych argumentów na poparcie swojego zdania.

    nosz kur... piszesz bzdety o wiecznych suszarkach z bazaru a nawet nie wiesz
    komu odpowiadasz.

    Z męskiego punktu widzenia może Tobie i pasuje cokolwiek co dmucha ciepłym z
    rury, nawet odkurzacz z rurą od tyłu.
    Jednak kobieta do pielęgnacji włosów potrzebuje czegoś dobrego,
    praktycznego, funkcjonalnego.
    Skąd wiem? bo przechodziłem parę bazarówek i teraz panie nie chcą na nic
    innego zamienić aktualnego Brauna

    yapann - obejrzyj Braun swing, mam w rodzinie 2 sztuki modelu swing 1400
    kolor stalowo-czarny. Teraz widzę swing ma nowe modele.
    Może funkcjonalnością przypasuje. Ma filtr na wlocie, nic sie nie wkręca,
    kurzu na grzałki nie łapie i nie smierdzi palonymi włosami.
    Dwa biegi ciepłego i dmucha na zimno także. Ja uzywam tylko 1-go bo łeb
    urywa na 2-ce, ale to moja męska głowa :)
    No i cicha jest w porównaniu z tymi za 9,99.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez