  • Data: 2020-10-07 21:32:18
    Temat: Re: dofinansowanie wymiany ogrzewania w Bytomiu
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 7 października 2020 02:10:19 UTC-5 użytkownik ToMasz napisał:
    > witam
    > w nawiązaniu do wątku o paleniu w piecach w Krakowie opowiem Wam moją
    > historię
    >
    > Poniemiecki blok, piece kaflowe. jakoś w 2019 roku zaczałem się
    > interesować nad wymianą i dofinansowaniem. (..)

    Ciach historie jak sie robi koszty i naciaga kase z podatkow.

    Wyjasnij mi jedno.

    Te cwoki instalatory chcialy 10k za instalacje i sprzet a ty zrobiles za 4k?

    Ile bys dostal tej dotacji?

    Dobrze obstawiam ze w obu przypadkach i tak bys zaplacil 4k i na tym dofinansowaniu
    wyszedl bys tylko tyle inaczej ze mialbyc inny piec?

    Jesli tak te te instalatory to niezle bezczelne, zeby sie nawet z Toba nie podzielic
    zyskiem z przekretu?