  • Data: 2019-06-12 22:14:32
    Temat: Re: dom pod miastem, alarm, net, na rpi? - jakie graty
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To co napisales jest tak samo weryfikowalne jak wczorajsze informacje o kontakcie z
    ufo. Co to za firma kurierska co dostarcza bez pokwitowania odbioru? Za duzo w ten
    sposob nie kupuje ale cos tam w zyciu kurier mi przywiozl. Za kazdym razem chcial
    zeby podpisac.

    tu ja mogę odpowiedzieć: praktycznie każda, są tylko kurierzy którzy nie
    zrobią tego za pierwszym razem. Pod mieszkaniem pewnie ci nie zostawią,
    bo ktoś by gwizdnął ;)
    Swego czasu odbierałem ze 2-3 przesyłki tygodniowo, a że pracowałem od
    rana do wieczora to zwykle były zostawiane (nigdy nie były zabierane z
    powrotem do bazy) - jak nowy kurier to się musiałem zastanawiać gdzie,
    bo stali bywalcy wybierali sobie miejsca - np. pod stołem (żeby na
    paczkę nie padało). W późniejszym czasie założyłem kamery i zrobiłem
    otwieranie bramy przez telefon bo mi było głupio, że kurier zostawia
    paczki warte kilka czy nawet kilkanaście tysięcy bez nadzoru...

    Co do plotu albo bramy. Jak byly rozne dyskusje na temat ktora
    mocniejsza to pisalem ze brama nie chroni przed zlodziejem i ma sie ja
    zeby pies nie uciekl.

    oczywiście że chroni przed złodziejem. Nie przed profesjonalnym
    złodziejem, tylko przed tym co akurat przechodzi i rzuci mu się w oczy
    coś cenniejszego i bardzo łatwo dostępnego.

    Mialem alarm. Dyskusja byla o cenach uslugi. Wyszlo ze w miescie za
    warsztat place duzo mniej za ochrone niz ci co mieszkaja za miastem.

    ceny raczej podobne (jedynie mniej firm może obsługiwać rejon), jednak
    bardziej obawiałbym się czasu interwencji - dlatego w domu alarm miałem
    całkowicie cichy, powiadamiał mnie jedynie na telefon dzięki któremu
    mógłbym powiadomić sąsiada lub policję - ale nigdy się na szczęście nie
    przydał

    Łukasz