  • 21. Data: 2016-02-08 10:57:48
    Temat: Re: drzwi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pilocik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Kupiłem drzwi, przesuwne.
    >Takie sobie wymarzyłem :)
    >Zgodnie z danymi wg strony producenta grubość skrzydła to 40mm
    >Kupiłem kasety do drzwi przesuwnych, zgodnie z opisem producenta
    >maksymalna grubość skrzydła to 40mm.
    >Zamontowałem kasety ale drzwi nie da rady wsunąć ponieważ skrzydło w
    >najgrubszym miejscu (przeszklenie) ma 50mm
    >kto powinien za to beknąć ?
    >Jak myślicie, czy ugram coś na "niezgodność towaru z umową" ?

    Teoretycznie po to jest.
    Pytanie tylko czy ugrasz cos ponad zwrot ceny i drzwi.

    Drogie te drzwi i kaseta ?
    Bo producent drzwi powinien zwrocic koszta dodatkowe montazu.
    Pytanie, czy bedzie mu sie chcialo obnizyc cene o cene wiekszej
    kasety.

    Ewentualnie ... wezwac do usuniecia usterki, czyli dostarczenia drzwi
    o grubosci 40 mm :-)

    >No i czy kopać się z producentem czy ze sprzedawcą - towar wybrałem
    >na

    z tytulu niezgodnosci to u sprzedawcy.

    >stronie producenta, znalazłem lokalnego dystrybutora i u niego
    >zamówiłem konkretny model.

    Zdalnie czy w sklepie ? Bo jak zdalnie, to mozesz oddac w 10 czy 14
    dni bez podania przyczyn.
    No ale znow wraca kwestia kosztow dodatkowych.

    J.

  • 22. Data: 2016-02-08 11:20:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Stokrotka o...@g...pl ...

    > Jesteś niehlujnym [...]

    ROTFL...

  • 23. Data: 2016-02-09 11:20:18
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-02-08 08:08, Tomasz Kaczanowski wrote:
    [...]
    > więc chcą kupić cokolwiek, na czym zależy mi na jakimś wymiarze
    > biorę jednak miarkę
    A miarkę masz wzorcowaną czy nie? Bo jak nie, to pomiar za jej pomocą
    jest w zasadzie gówno warty. :-D

  • 24. Data: 2016-02-09 12:18:35
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-02-09 11:20, JDX pisze:
    > On 2016-02-08 08:08, Tomasz Kaczanowski wrote:
    > [...]
    > A miarkę masz wzorcowaną czy nie? Bo jak nie, to pomiar za jej pomocą
    > jest w zasadzie gówno warty. :-D

    Miarka taka sama, którą mierzę w domu, więc o tyle "miarodajne" wyniki
    dla mnie :)
    Insza inszość, że w tym dowcipie jest coś, ponieważ wkurza to, że nie
    możesz po prostu zamówić sobie do domu czegoś, bo wymiary są
    nieustandaryzowane.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 25. Data: 2016-02-10 00:53:50
    Temat: drzwi finał
    Od: pilocik <p...@n...pl>

    finał sprawy wygląda tak:
    niestety jak podejrzewałem sprzedawca mnie skierował do producenta, nie
    chciałem się już z koniem kopać zatem zacząłem dyskusję z producentem.
    oczywiście producent wyszedł z założenia, że nie popełnił błędu, gdyż
    zgodnie z opisem grubość skrzydła drzwi ma deklarowane 40mm a błąd jest
    mój, ponieważ powinienem uwzględnić, że przeszklenie pogrubia drzwi.
    Mało tego, winny jestem też temu, że nie kupiłem drzwi i kasety z jednej
    firmy tylko z różnych firm, wtedy gwarantowali by odpowiednie
    dopasowanie.ponoć jak się kupuje badziewie to tak później jest

    No cóż, nauczka na przyszłość, by będąc inwestorem robić doktorat z
    każdego etapu budowy, wszystkim dostawcom i "fachofcom"patrzeć na ręce,
    a na dodatek wszystko sprawdzać milion razy.

    Dzięki wszystkim za zainteresowanie tematem .
    problem drzwi rozwiązałem sam następująco:
    kasety wymontowałem z konstrukcji i skręciłem w wersji nie 100mm a
    125mm, nieco się pogrubi ściana ale jest to do przeżycia.
    na szczęście kaseta Gustavson z Laguny (to jest to niby badziewie) daje
    taką możliwość.
    trzeba tylko zmienić profile do K-G na szersze i wykonać sporo
    nieplanowanej pracy z rozbiórką starej i ze zbudowaniem nowej konstrukcji

  • 26. Data: 2016-02-10 11:53:22
    Temat: Re: drzwi finał
    Od: "G.S." <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Feb 2016, pilocik wrote:

    > Mało tego, winny jestem też temu, że nie kupiłem drzwi
    > i kasety z jednej firmy tylko z różnych firm,
    > wtedy gwarantowali by odpowiednie dopasowanie.

    To jest chyba "stały punkt programu", dotyczy też usług :(
    Jak jest dwu "potencjalnie winnych" to kończy się wersją
    ping-pong.

    pzdr, Gotfryd

  • 27. Data: 2016-02-10 18:01:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik pilocik p...@n...pl ...

    > niestety jak podejrzewałem sprzedawca mnie skierował do producenta,

    Tu oczywiście Twoja dobra wola, ze się dałes skierować.
    Kupiłes od firmy X i tak naprawde jak byś się uparł, to tylko z nią masz
    umowe.

  • 28. Data: 2016-02-22 22:16:31
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2016-02-09 o 12:18, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Miarka taka sama, którą mierzę w domu, więc o tyle "miarodajne" wyniki
    > dla mnie :)

    ale czy mierzysz w tej samej temperaturze? Rozszerzalność cieplna to nie
    zła su... wrednota.

  • 29. Data: 2016-02-24 14:10:22
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

> [...]
    > Insza inszość, że w tym dowcipie jest coś, ponieważ wkurza to, że nie
    > możesz po prostu zamówić sobie do domu czegoś, bo wymiary są

    Są ustandaryzowane. Mniej więcej :)
    Jak wymieniałem drzwi wewnętrzne to się okazało, że nowe są 4mm szersze
    i nie bardzo chcą się mieścić w futrynach. Na szczęście po odpowiednim
    popieszczeniu zawiasów i futryn jakoś weszły.
    Zalecam mierzyć przed zakupem, a zwłaszcza przed docięciem :)