  • 11. Data: 2010-09-29 12:38:02
    Temat: Re: duże pająki w nowym domu
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
    news:i7v872$nf6$1@inews.gazeta.pl...
    > ale kobiety się boją

    zmienic kobiete?
    :-))))

  • 12. Data: 2010-09-29 12:40:46
    Temat: Re: du?e paj?ki w nowym domu
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 29-09-2010 o 13:34:08 Rafa? <a...@c...nospam.pl> napisał(a):

    > ale kobiety sie boj?
    JA je biorę na szczotkę i wyrzucam za drzwi, też ich pełno miałem.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 13. Data: 2010-09-29 12:43:52
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Dnia 29-09-2010 o 13:34:08 Rafa? <a...@c...nospam.pl> napisał(a):

    > ale kobiety sie boj?
    JA je biorę na szczotkę i wyrzucam za drzwi, też ich pełno miałem.
    -----------------

    Te ładne, to bym jednak zostawił...

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 14. Data: 2010-09-29 13:32:20
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 29 Wrz, 13:49, "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> wrote:

    > zjadl :P
    > pozdr.
    >
    > Pies do młodego kota się przyzwyczai, w drugą stronę ciężko.

    Z moim psiakiem nie ma szans. Nienawidzi kotow! Mielismy miec malego
    kotka i chodzilismy z nim zeby sie zapoznali - zapomnij :) Zjadlby go
    na raz. A wtedy jeszcze mial ~6 miesiecy i wazyl ze 20kg. Dzisiaj ma 9
    m-cy, wazy 35kg i ciagle rosnie ;-) Owczarek niemiecki. Wogole jakos
    innych zwierzat nie trawi (chyba ze w zoladku ;) Chodzi do przedszkola
    na socjalizacje z innymi, moze mu to pomoze :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 15. Data: 2010-09-29 13:35:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.09.2010 15:32, Adam Szendzielorz pisze:

> [...]
    > innych zwierzat nie trawi (chyba ze w zoladku ;) Chodzi do przedszkola
    > na socjalizacje z innymi, moze mu to pomoze :)

    Ponoć linia owczarków niemieckich została przez nieumiejętną hodowlę tak
    spartolona, że niewielki odsetek _nie_ ma poważnych patologii w
    psychice. I nie tylko.

    Nie ma to jak dobór naturalny :D

  • 16. Data: 2010-09-29 13:38:17
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 29 Wrz, 15:35, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Ponoć linia owczarków niemieckich została przez nieumiejętną hodowlę tak
    > spartolona, że niewielki odsetek _nie_ ma poważnych patologii w
    > psychice. I nie tylko.
    >
    > Nie ma to jak dobór naturalny :D

    No, tylko ze moj owczarek jest po czempionach - ojciec trzeci owczarek
    na swiecie, specjalnie byl sprowadzany z niemiec do bara bara ;-)
    Matka tez wybitna, PT i obronne zaliczone prawie na maksymalna ilosc
    punktow. Hodowcy do mnie przyjezdzaja go ogladac i opowiadaja mi o
    jego rodzinie, wiedza o nim wiecej niz ja :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 17. Data: 2010-09-29 13:53:24
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    >Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    qp.googlegroups.com...

> [...]
    >innych zwierzat nie trawi (chyba ze w zoladku ;) Chodzi do przedszkola
    >na socjalizacje z innymi, moze mu to pomoze :)

    Z owaczarkiem faktycznie jest ciężko, chociaż moja siostra ma teraz już
    drugiego owczarka i dwa koty i jakoś razem dają radę.
    Dużo zależy od kota, jeśli ma "słabe nerwy" i zaczyna uciekać lub -
    odwrotnie na każdego psa startuje z pazurami - wtedy raczej zgody nigdy nie
    będzie.
    Co wielkości psa - mój ma 10 miesięcy i waży "tylko" jakieś 50 - 55 kg
    (nowofunland)

    Pzdr
    TG

  • 18. Data: 2010-09-29 14:12:03
    Od: "franc" <k...@i...pl>

    > Może coś pomożecie bo coś dziwnego mnie dopadło.
    > W każdym domu w piwnicy musza być pająki, nie ma siły. I nie czepiam sie
    > małych , cieniutkich pajęczyn itd.
    > Ale na parterze w ostatnim tygodniu zabiłem juz 5 sztuk takich wypasionych
    > ( pierwsze widze) 6-8cm z korpusem ponad 1cm.
    > Nie wiem czy sie gdzies zalęgły czy przez drzwi włażą ale dziwne że same
    > wielkie takie i najczęsciej w pomieszczeniu gdzie są drzwi.
    > Są jakies preparaty czy coś?

    A w ostatnim tygodniu nie zrobilo sie zimno i mokro? Moze po prostu zmiana
    temperatur i jesien wiec zwierzyna szuka schronienia

    --
    F.

  • 19. Data: 2010-09-29 18:47:18
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 29-09-2010 o 14:43:52 Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>
    napisał(a):

    > Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > JA je biorę na szczotkę i wyrzucam za drzwi, też ich pełno miałem.
    > -----------------
    >
    > Te ładne, to bym jednak zostawił...
    Tobie wyślę pocztą :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 20. Data: 2010-09-29 20:46:22
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 29 Wrz, 20:47, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:

    > Tobie wyślę pocztą :)

    Hmm to musza byc jakies male azjatki skoro do paczki je zmiescisz ;D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.