    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: działka na zadu... a w "centrum"
    Date: Mon, 09 Nov 2015 20:24:10 +0100

    > Dzieci małe są - na razie przedszkole ale za chwile bedzie dojazd do
    > szkoly i juz moze pojawić się problem...tego głównie obawia się żona, bo
    > ona sama na prawko i jezdzi autem

    Dzieci małe - duży plus. moja 4 letnia córka po pół roku, z duuużym
    trudem i wielką niepewnością trafiła pod drzwi starego mieszkania. dla
    dzieci ważna jest rodzina, stado, a nie dom/mieszkanie. Ze szkołą też
    nie jest tak strasznie. może inaczej, w centrum miasta jest tak samo
    dupiato. w pierwszej klasie ( a może i dalej) dziecka samego nie
    puszczą. wiec tak czy siak, odbiera dziecko ktoś dorosły, i na 99% ma
    prawojazdy i auto. świetlice działają bardzo prężnie, nie tak jak 30 lat
    temu.
    Bardziej bałbym się o samopoczucie żony. Jeśli co dziennie wyskakuje na
    kawę do sąsiadk, jeśli wychowała się w "mrowisku" to będziesz miał
    ciężko. znam rodzinę która wyprowadziła się 20km za miasto, do istnego
    raju, i... wracają do miasta. bo właśnie żona dostawała "do głowy" przez
    ciszę, brak zajęć, brak towarzystwa, brak koleżanek adoratorek....
    Poprostu tak się wychowała.
    Nikt Ci nie poradzi co będzie dla Was lepsze. Wręcz przeciwnie, zalety
    to sam znasz, pytaj jakie są wady.

    ToMasz

    PS
    Czy są dziadkowie... chętni do pomocy z wnukami? Czy do którejś z
    lokalizacji mają zdecydowanie bliżej? ( na piechotę). Czy odludzie
    będzie kiedys bardziej zamieszkane? Za 20 lat... Czy to będzie wada czy
    zaleta?