  • 111. Data: 2015-11-15 18:02:11
    Temat: Re: ghosciku - grupowy lewaku - jak sie czujesz?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dupek Żołędas wrote:

    > A debili genetycznych takich jak masti vel MK dokąd ?

    a Dupków do Dupy

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 112. Data: 2015-11-15 18:06:28
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Adam Sz." <a...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Przypuszczam, ze sie nie wstydzisz, bo pokretna lewacka logika jeszcze
    > probujesz jakos oddalic mysli, ze to afrykanskie scierwo wybilo wlasnie
    > ponad 200 ludzi we Francji, choc sa juz na to potwierdzone dowody. I takich
    > aktow terroru bedzie wiecej - wojna dopiero sie zaczyna.

    artykul z lutego

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2958517/The-
    Mediterranean-sea-chaos-Gaddafi-s-chilling-prophecy-
    interview-ISIS-threatens-send-500-000-migrants-Europ
    e-psychological-weapon-bombed.html

    Crisis in Libya has led to surge in number of migrants heading for Europe

    letters from jihadists show plans to hide terrorists among refugees

    tylko w imie poprawnosci politycznej i klepania sie po pleckach sie
    to przemilczalo, w koncu jakie sa szanse ze dorwa kogos waznego...

    --
    http://db.org.pl/

  • 113. Data: 2015-11-15 18:17:11
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 15-11-15 o 18:06, m4rkiz pisze:

> [...]
    >
    > tylko w imie poprawnosci politycznej i klepania sie po pleckach sie
    > to przemilczalo, w koncu jakie sa szanse ze dorwa kogos waznego...

    Co więcej.Jeżeli chce się przeprowadzić zasadnicze zmiany burzące
    dotychczasowy porządek społeczny (bez względu na to co to oznacza i jak
    wygląda) to do osiągnięcia celu należy wykorzystać odpowiednio
    skonfigurowaną siłę zewnętrzną.
    Przepis jest prosty. Napuścić na siebie i patrzeć do czego to doprowadzi.
    Ponieważ od ponad stulecia te same siły dążą do zniszczenia
    chrześcijańskiej Europy i cywilizacji łacińskiej ( I i II wojna
    światowa, nazizm, bolszewizm) to to jest kolejna odsłona wciąż tego
    samego zwarcia.
    Siły ,które stworzyły i finansowały Lenina,Trockiego,Hitlera,PolPota
    itd. nie spoczną dopóki nie wdrożą totalnego zamordyzmu.
    Zapobiec temu może tylko systematyczne,a gwałtowne zmniejszenie
    populacji umiłowanych przywódców...

  • 114. Data: 2015-11-15 18:55:19
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-11-15 o 17:34, Budyń pisze:

    > ja nie pytam co mozna tylko co łatwiej - i wychodzi ze gdy zaplecze masz to
    łatwiej. Zorganizowanie zaplecza to sporo czasu, cele polityczne zamach moga
    przeminąc. Zatem nie ma co sie pchac z zapraszaniem zaplecza.

    Jeśli chodzi o ścisłość, to pytałeś o prawdopodobieństwo wystąpienia
    zamachów
    i ono nie zależy od nasycenia imigrantami, tylko od zupełnie innych
    czynników.
    Jak dziś nasz premier ogłosi, że będzie czynnie, jawnie walczył z
    państwem islamskim i będziemy bombardować lotami z Polski islamistów w
    Syrii,
    to bez posiadania zaplecza w Polsce w ciągu kilku miesięcy zrobią
    nam ze dwa wybuchy w metrze czy na stadionie, żeby nas "ukarać".
    A jeśli chodzi Ci o łatwość dokonania zamachu to jest trochę coś innego.
    Jak będziemy mieli "zaplecze", ale nie będzie odpowiedniej polityki,
    to nie będzie też zamachów.

  • 115. Data: 2015-11-15 19:55:24
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-11-15 o 11:03, Maciek pisze:
    > Tylko teraz zauwaz, szanowny Budyniu, ze wiekszosc postaw skrajnych nie
    > rodzi sie wsrod ludzi takich jak ty czy ja - prawdopododobnie przyzwoicie
    > wyksztalconych i zdolnych do dyskusji. One rodza sie na dolach spolecznych
    > - wsrod filozofow po podstawowkach, ktorzy pogardliwym rechotem i agresja
    > reaguja na wszystko, co przekracza ich niewielkie zdolnosci pojmowania.
    Czy Jihadi John nie był przypadkiem wykształconym programistą komputerowym?

    Maciek

  • 116. Data: 2015-11-15 20:33:59
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 listopada 2015 17:06:33 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś i przemyśl.
    > To właśnie cały korwinizm- chwytliwe hasła dla idiotow.

    Oczywiscie ze to duze uproszczenie ale pomysl jak zyje u nas statystyczny
    kowalski - od pierwszego do pierwszego. Wraca z roboty (w ktorej tyra
    dluzej niz chlop w polu) - wlacza propagandowy TVN24 (taki odpowiednik
    "Dziennika Telewizyjnego" w PRL), siedzi w swoim zapyzialym m3 z pilotem w
    rece do wieczora, potem idzie spac i rano powtorka z rozrywki. Raz na rok
    jedzie na wczasy nad morze baltyckie (jak sie uda uzbierac) z rodzina i
    dziecmi.

    Chlop mial prawie 200 dni w roku wolne, a od swojego pana otrzymywal "gratis"
    ziemie i drewno, z ktorego mogl zbudowac sobie dom, czy ogrzac sie przez
    cala zime. Opal to dzisiaj w gratisie maja jedynie gornicy :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 117. Data: 2015-11-15 20:35:53
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 listopada 2015 17:06:33 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś i przemyśl.
    > To właśnie cały korwinizm- chwytliwe hasła dla idiotow.

    Polecam: https://www.youtube.com/watch?v=1k0ke7ycs7Q
    Chlopi wcale tak zle nie mieli jak Cie w szkole uczyli :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 118. Data: 2015-11-15 20:43:29
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-11-15 o 19:55, Maciek pisze:
    > Czy Jihadi John nie był przypadkiem wykształconym programistą komputerowym?
    Dodam jeszcze do tego znaczną część hitlerowskich zbrodniarzy - ludzie
    wykształceni, rozmiłowani w muzyce, malarstwie, normalnie "wyższa
    kultura bankowości" :->

    Maciek

  • 119. Data: 2015-11-15 22:02:31
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Mogles napisać tralala bum cyk cyk. Taka samą wartość merytoryczna by mialo i nie
    musiał byś udawać ze nie jesteś idiota.

    Ej, a spytam z ciekawosci: jakie miasto jest najwieksze w Polsce?

    Pozdro.. TK

  • 120. Data: 2015-11-15 22:04:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pomijasz drobne szczegóły w stylu ze polscy chłopi panszczyzniani byli niewolnikami.
    To co napisales ze dostawali od pana to typowy social dla niewolników. Pan mógł ich
    sprzedać, zabić bez żadnych konsekwencji, wydupczyc wszystkie dziewczyny jakie mu się
    spodobaly. Prawo pierwszej nocy było. Oni mieli gorzej niż amerykańscy niewolnicy.
    Amerykański niewolnik miał wartość bo trzeba go było kupić a tani nie był. Polski
    chłop pańszczyźnianych nic nie kosztował i sam się reprodukowal.