  • 101. Data: 2015-11-15 15:58:20
    Temat: Re: ghosciku - grupowy lewaku - jak sie czujesz?
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-11-15 o 15:19, Budyń pisze:

> [...]
    jesli przyjmiemy hurtem imigrantów i tym samym stworzmy im lokalne zaplecze, czy
    zmniejszy? A moze nie ma znaczenia?

    > ale ja zadalem proste pytanie - jesli pojawi sie "cel" u nas to czy
    prawdopodobienstwo jego zrealizowania jest wieksze posiadajac imigranckie zaplecze
    czy nie?

    A Ty czytasz co ja odpisuję?
    Wg mnie to bez znaczenia. Prawdopodobieństwo zamachu
    nie będzie zależało od imigranckiego zaplecza.

  • 102. Data: 2015-11-15 16:05:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > hola, a co to znaczy? Spróbuj opisac zasady czyli idee na jakich powinno sie
    opierac panstwo laickie. Jaka moralnosc? Jak zdefiniowac pojecia podstawowe jak dobro
    i zło?

    normalnie. jakoś nigdy ludzie z tym nie mieli problemu

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 103. Data: 2015-11-15 16:09:41
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-11-15 14:50, Budyń wrote:
    [...]
    > hola, a co to znaczy? Spróbuj opisac zasady czyli idee na jakich
    > powinno sie opierac panstwo laickie. Jaka moralnosc? Jak zdefiniowac
    > pojecia podstawowe jak dobro i zło?
    Może tak jak definiowali je Sokrates, Platon czy Arystoteles? Dodam, że
    nie chrześcijanie. :-D
    A tak swoją drogą to jak chrześcijanie definiują dobro i zło? :-D I czy
    owa definicja nie wywodzi się z myśli wspomnianych greckich i
    zdecydowanie niechrześcijańskich filozofów? :-D

  • 104. Data: 2015-11-15 16:15:59
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 2015-11-15 o 12:34, masti pisze:
> [...]
    pl...

    > węgrzy do ...

    księża na księżyc...

  • 105. Data: 2015-11-15 16:16:28
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 15 listopada 2015 15:59:07 UTC+1 użytkownik cef napisał:

> [...]
    >
    > A Ty czytasz co ja odpisuję?
    > Wg mnie to bez znaczenia. Prawdopodobieństwo zamachu
    > nie będzie zależało od imigranckiego zaplecza.

    no i tyle logicznego myslenia :) Bardzo politpoprawne :)
    Tu zajrzyj, strona 9
    http://www.antyterroryzm.republika.pl/Strategia_i_ta
    ktyka_terroryst%C3%B3w.pdf

    b.

  • 106. Data: 2015-11-15 16:20:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chrześcijaństwo definiuje dobro i zło tak jak każda dyktatura " kto nie jest z nami
    jest przeciwko nam". Naturalnym środowiskiem dla religii są dyktatury. Prześladowani
    zwracają się bezskutecznie ale za to masowo do pośredników religijnych
    współpracujących z dyktatorem.

  • 107. Data: 2015-11-15 16:42:43
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-11-15 o 16:16, Budyń pisze:

> [...]
    czy nie?

    > no i tyle logicznego myslenia :) Bardzo politpoprawne :)

    No, to jest na pewno inna logika.
    Jak będzie potrzeba zrobienia zamachu, to się zorganizuje zaplecze.
    Można je zrobić bez imigrantów.
    Zerojedynkowo dojdziesz sam do tego.

    PS
    Nie wiem co jest politpoprawne -
    w politykę mnie nie mieszaj.

  • 108. Data: 2015-11-15 17:06:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 listopada 2015 10:58:48 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Swoja droga, chlop panszczyzniany pracowal na swojego pana 100 dni, a w Polsce
    > dzisiaj statystyczny kowalski pracuje ~164 dni na zaplate podatkow. Wiec quasi
    > - niewolnictwo w dzisiejszych czasach jest jeszcze silniejsze... ;)
    Przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś i przemyśl.
    To właśnie cały korwinizm- chwytliwe hasła dla idiotow.

  • 109. Data: 2015-11-15 17:07:49
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 15-11-15 o 16:15, MK vel masturbator pisze:

    > księża na księżyc...

    A debili genetycznych takich jak masti vel MK dokąd ?

  • 110. Data: 2015-11-15 17:34:04
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 15 listopada 2015 16:43:07 UTC+1 użytkownik cef napisał:

> [...]
    czy nie?

    > No, to jest na pewno inna logika.
    > Jak będzie potrzeba zrobienia zamachu, to się zorganizuje zaplecze.

    ja nie pytam co mozna tylko co łatwiej - i wychodzi ze gdy zaplecze masz to łatwiej.
    Zorganizowanie zaplecza to sporo czasu, cele polityczne zamach moga przeminąc. Zatem
    nie ma co sie pchac z zapraszaniem zaplecza.

    b.