  • 81. Data: 2015-11-15 11:03:53
    Temat: Re: ghosciku - grupowy lewaku - jak sie czujesz?
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 15 listopada 2015 10:47:06 UTC+1 użytkownik JDX napisał:
    > On 2015-11-15 08:04, Budyń wrote:
    > [...]
    > Serio? Bo jeszcze w XVII-XVIII wiecznej chrześcijańskiej Polsce istniało

    abstrahujac od twoich pogladow historycznych znacznie sensowniej byloby porownywac
    wspolczesne chrzescijanstwo ze wspolczesnym islamem tudziez innymi wspolczesnymi
    ideologiami - tyle masz do wyboru dzis bo rozmawiamy o rozwiazaniach na dzis, czy
    bliska przyszlosc.

    b.

  • 82. Data: 2015-11-15 11:13:33
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-11-15 10:58, Adam Sz. wrote:

    > Swoja droga, chlop panszczyzniany pracowal na swojego pana 100 dni, a w Polsce
    > dzisiaj statystyczny kowalski pracuje ~164 dni na zaplate podatkow. Wiec quasi
    > - niewolnictwo w dzisiejszych czasach jest jeszcze silniejsze... ;)
    Błąd. Dzisiaj nikt nikogo siłą do pracy nie zmusza.

  • 83. Data: 2015-11-15 11:15:33
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

> [...]
    >quasi
    >- niewolnictwo w dzisiejszych czasach jest jeszcze silniejsze... ;)

    Biednemu adasiowi niewolnictwo pomyliło się z podatkami, ojej, a co na to
    przydomowy magister ekonomii?

    :-D

  • 84. Data: 2015-11-15 11:16:49
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    W dniu 2015-11-14 o 22:01, Budyń pisze:

    >Terroryści byli od zawsze.

    Nieprawda!!! To makrela sprowadziła "afrykańskie ścierwo"!!!!!!jedynaście

  • 85. Data: 2015-11-15 11:19:41
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "JDX" napisał w wiadomości grup
    pl...

    On 2015-11-15 10:58, Adam Sz. wrote:

    >Błąd. Dzisiaj nikt nikogo siłą do pracy nie zmusza.

    Pomijam, że przykładanie znaku równości pomiędzy "niskie podatki" a "wysoka
    jakość" życia jest dość ryzykowne.
    (korwiniści do boju!)

  • 86. Data: 2015-11-15 11:22:10
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-11-15 11:03, Budyń wrote:

> [...]
    > tudziez innymi wspolczesnymi ideologiami - tyle masz do wyboru dzis
    > bo rozmawiamy o rozwiazaniach na dzis, czy bliska przyszlosc.
    To nie są "moje poglądy" historyczne ponieważ ja sobie tego nie
    wymyśliłem. Poddałem jedynie w wątpliwość chrześcijańskie pochodzenie
    wartości o których wspomniałeś. Co zaś się tyczy porównania
    (współczesnego) chrześcijaństwa ze (współczesnym) islamem to jest to
    problem skierowany nie do mnie ponieważ ja mam w dupie zarówno
    chrześcijaństwo jak i islam, więc siłą rzeczy za bardzo się nie
    interesuję tymi zagadnieniami.

  • 87. Data: 2015-11-15 11:26:22
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "JDX" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]
    >problem skierowany nie do mnie ponieważ ja mam w dupie zarówno
    >chrześcijaństwo jak i islam, więc siłą rzeczy za bardzo się nie

    Błąd - chrześcijańskie wartości są zapisane w ewangelii, co z nimi robią ci
    którzy się na nie powołują to zupełnie inna kwestia. Podobnie oczywiście,
    rzecz ma się z islamem, tyle, że spisane w koranie.

  • 88. Data: 2015-11-15 11:45:33
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-11-15 o 10:48, Budyń pisze:

> [...]
    zeby tych korzeni bronił, dla swojego dobrze pojetego interesu.

    > jak pisalem uwazam francje za straconą. Co do Polski - nie wpuszczac ludzi spoza
    naszej kultury europejskiej. To trzeba wdrozyc tu i teraz. Szerzej patrzac stworzyc
    koalicje panstw srodkowoeuropejskich czyli jakas forma koncepcji jagielonskiej.
    Europa w przyszlosci by wtedy wyglądała jakos tak -rosja, miedzymorze, kalifaty
    niemiecki i francuski.

    Naprawdę wierzysz, że nie wpuszczając ludzi spoza naszej kultury jesteś
    w stanie zapobiec takim zamachom w Polsce?
    (gdybyśmy tylko zostali wskazani jako cel)

  • 89. Data: 2015-11-15 12:11:12
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    pl...

    chińczycy do chin!

  • 90. Data: 2015-11-15 12:34:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > chińczycy do chin!

    węgrzy do ...

    --