  • Data: 2017-08-28 16:31:15
    Temat: Re: grzybnia z kartonu.
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 28 sierpnia 2017 15:16:09 UTC+2 użytkownik abn140 napisał:
    > alledrogo i inne miejsca sa pelnie niby grzybni borowika i innych w pudle.
    > mozna toto podobno rozsypac pod drzewami i grzyby beda...
    > ktos co kiedys zrobil? jakis efekt jest?
    > sciema?

    W kratke.
    Feler jest taki ze jak pod drzewem nie masz warunkow do porostu grzyba to kupisz i
    wywalisz kase w bloto. Jak warunki masz to będzie to wysmienity sposób na rozpoczecie
    hodowli.

    Mialem pare takich kartonów z pieczarkami. rosły fajnie. Ale za przeproszeniem, za
    mało gówna mam aby mi poza kartonem rosły...