  • Data: 2017-08-11 11:14:44
    Temat: Re: hej komputerowcy part 2
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 10 Aug 2017 23:54:17 -0700 (PDT), Budyń wrote:

    > dochodze powoli do wniosku ze przydałby mi sie do pracy kolejny komputer. Ale ja
    wciąż pracuje pod XP wiec chcialbym kupic w miare nowoczesnego silnego kompa na
    którym postawe dwa systemy, wiadomo ze XP nie wykorzysta siły i ramu, ale po
    godzinach mozna sobie pograć na win7 :)
    > Obawiam sie ze jak juz kupie kompa to XP nie da sie zainstalowac na zbyt
    nowoczesnym komputerze. Ktos sie orientuje jaki sprzet wchodzi w gra, a który juz
    odpada bo za nowoczesny?

    XP nie wykorzysta potencjału procesorów nowszych niż ze schyłku swojej
    epoki, więć szukaj czegoś na sokecie LGA-775, kupisz za grosze jakiegoś
    polisingowca Della czy IBMa, który jeszcze kilka lat podziała.
    np.
    http://allegro.pl/komputer-dell-780-e8500-8-250-dvd-
    win7pro-gw-rok-i6146608445.html

    --