eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domile wam idzie gazu miesiecznie przy plusowych i minus temp ?? › Re: ile wam idzie gazu miesiecznie przy plusowych i minus temp ??
    From: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: ile wam idzie gazu miesiecznie przy plusowych i minus temp ??
    Date: Thu, 04 Dec 2014 10:58:53 +0100

    On 03.12.2014 18:49, BQB wrote:

    > Zależy ile kondygnacji ma budynek, jakie materiały izolacyjne i gdzie.
    > Nie można tego tak porównywać. Będą 2 takie same budynki obok siebie, z
    > takich samych materiałów, w środku identyczna temperatura, identyczne
    > kaloryfery i piec, lecz w środku jednego mieszka dwójka emerytów a w
    > drugim rodzinka z dwójką dzieci i zużycie będzie różne.

    Nie wiem dlaczego ilokrosc pojawia sie pytanie o koszty ogrzewania to od
    razu wyskakuje jakis madrala i odwala litanie jak to wszystko zalezy od
    tego czy tamtego... Kazdy to wie wiec przestan sie wymadrzac i albo
    napisz ile to u ciebie kosztuje albo siedz cicho jesli to tajemnica.

    Potraktuj kolego tego rodzaju pytanie jako forme quizu. Ja napisze, ze
    mi idzie ok. 25 kg wegla na dobe przy podobnych parametrach jak
    pytajacy. Wiem ze pytanie bylo o gaz ale mysle ze moja odpowiedz ktos i
    tak przeczyta z ciekawoscia.