  • 341. Data: 2012-05-17 12:12:46
    Temat: Re: instalacja elektryczna do domu - jak zrobic samemu
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 maja 2012 11:00:12 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Może ty chodzisz ciągle nawalony, ale ja sobie wypraszam takie
    > insynuacje, buraku.

    > Ale polskie znaki nadal, lamerze durny, kaleczysz.

    O kulturze osobistej już Tobie wspominałem. Ale dla Ciebie ważniejsze jest zawijanie
    wierszy. Twój wybór
    Ale nie uda się Tobie sprowadzić mnie do Twojego poziomu.
    Nara;)

  • 342. Data: 2012-05-17 12:39:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.05.2012 12:12, Kris pisze:

    > O kulturze osobistej już Tobie wspominałem. Ale dla Ciebie ważniejsze
    > jest zawijanie wierszy. Twój wybór

    O kulturze osobistej to masz takie same prawo pisać, jak np. Brevik o
    tolerancji.

    Jak ktoś wchodzi do opery w brudnym dresie i pierdzi - mam pełne prawo
    określić go mianem chama i brudasa.

    I analogicznie: jak ty wchodzisz na grupę dyskusyjną i śmiecisz długimi
    wierszami oraz "pierdzisz" pokaleczonymi polskimi znakami, to jesteś
    fleją i lamerem. Jak chcesz elegancko: jesteś uprzejmy być fleją i lamerem.

  • 343. Data: 2012-05-17 12:44:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 maja 2012 12:39:11 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
> [...]
    > wierszami oraz "pierdzisz" pokaleczonymi polskimi znakami, to jesteś
    > fleją i lamerem. Jak chcesz elegancko: jesteś uprzejmy być fleją i lamerem.

    Ach te Twoja analogie. Pasują do siebie jak pięśc do nosa.
    Opere z grupami dyskusyjnymi porównujesz. To jakbyś salony z placem budowy porównał;)

    Ale miałem już skończyc dyskusję z Toba więc po raz kolejny:
    Nara;)

  • 344. Data: 2012-05-17 13:02:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.05.2012 12:44, Kris pisze:

    > Ach te Twoja analogie. Pasują do siebie jak pięśc do nosa.
    > Opere z grupami dyskusyjnymi porównujesz. To jakbyś salony z placem budowy
    porównał;)

    Cóż, nie jest najlepiej m.in. dzięki takim upartym burakom jak ty.

    Ale niech będzie - wstaw zamiast opery np. sklep spożywczy. Chcesz przez
    to powiedzieć, że do sklepu masz zwyczaj chodzić w brudnym dresie i
    pierdzieć?

    Czy może tylko usenet tak raczysz?

  • 345. Data: 2012-05-17 13:30:08
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-05-17 13:02, Andrzej Lawa pisze:
    > Czy może tylko usenet tak raczysz?

    Nie wiem już co jest gorsze - Krisa przydługie wiersze czy Twoje
    gówniarskie zaczepki i zaśmiecenie wątków, bynajmniej nie jakimś
    cokolwiek wnoszącym offtopem, tylko nikomu nie potrzebnym skakaniem do
    gardła.
    Już chyba wszyscy wiedzą jaki z Ciebie kogucik ale nawet dziewczyn tu
    nie ma, komu więc chcesz zaimponować? Hę? :-)

    Zastanawiam się czy gdyby np. zrobić kiedyś spotkanie grupowe w realu to
    czy miał byś na tyle odwagi, żeby cokolwiek z tego powtórzyć w 4 oczy.
    Na co dzień też tak się zachowujesz?
    Aaaa pewnie masz za znajomych samych batmanów intelektualnych i nie ma
    mowy o jakichkolwiek nieporozumieniach ;-)

  • 346. Data: 2012-05-17 13:42:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.05.2012 13:30, quent pisze:

    > Już chyba wszyscy wiedzą jaki z Ciebie kogucik ale nawet dziewczyn tu
    > nie ma, komu więc chcesz zaimponować? Hę? :-)

    Nie sądź innych po sobie.

    > Zastanawiam się czy gdyby np. zrobić kiedyś spotkanie grupowe w realu to
    > czy miał byś na tyle odwagi, żeby cokolwiek z tego powtórzyć w 4 oczy.
    > Na co dzień też tak się zachowujesz?

    ...napisał "odważny" co się nawet przedstawić boi...

    > Aaaa pewnie masz za znajomych samych batmanów intelektualnych i nie ma
    > mowy o jakichkolwiek nieporozumieniach ;-)

    Nie wiem, co masz na myśli przez "batmana intelektualnego", ale faktem
    jest, że przestaję raczej z osobami inteligentnymi, którym wystarczy
    przedstawić racjonalne argumenty.

  • 347. Data: 2012-05-17 14:04:58
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-05-17 13:42, Andrzej Lawa pisze:
    > Nie sądź innych po sobie.

    Odczytuję Ciebie. Jesteś jak otwarta księga... a wręcz jak zeszyt
    nastolatka ;-)

    > ...napisał "odważny" co się nawet przedstawić boi...

    W wielu postach jest link do mojego sajta a tam tekst o mnie i nawet
    fotka. Co Ci da moja imię i nazwisko?

    > Nie wiem, co masz na myśli przez "batmana intelektualnego", ale faktem
    > jest, że przestaję raczej z osobami inteligentnymi, którym wystarczy
    > przedstawić racjonalne argumenty.

    To co tu robisz?

  • 348. Data: 2012-05-17 14:23:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.05.2012 14:04, quent pisze:

    > Odczytuję Ciebie. Jesteś jak otwarta księga... a wręcz jak zeszyt
    > nastolatka ;-)

    I znowu bawisz się w projekcję...

    > W wielu postach jest link do mojego sajta a tam tekst o mnie i nawet
    > fotka.

    Nie zauważyłem.

    > Co Ci da moja imię i nazwisko?

    A co tobie takie chowanie się za parawanem anonimowości?

    > To co tu robisz?

    Dyskutuję. Zadaję pytania. Czasem zwracam uwagę, jak ktoś,
    metaforycznie, rzuci papierek na chodnik.

    A ty?

  • 349. Data: 2012-05-17 14:36:59
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-05-17 14:23, Andrzej Lawa pisze:
    > I znowu bawisz się w projekcję...

    Każdy ma taką opinię na jaką zapracował.

    > Nie zauważyłem.

    Niemożliwe ;-)

    > A co tobie takie chowanie się za parawanem anonimowości?

    A co to za anonimowość skoro to tylko parawan?

    > Dyskutuję.

    Taa

  • 350. Data: 2012-05-17 14:47:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.05.2012 14:36, quent pisze:

    > Każdy ma taką opinię na jaką zapracował.

    No to ty zapracowałeś na opinię dupka. Gratulacje.

    *plonk*