  • 1. Data: 2012-04-27 20:40:20
    Temat: tynk gipsowy czy cemetowo-wapienny - i po ile okol. wawy
    Od: "rt" <x...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    jaki tynk robicie w domkach? i ile placicie za m2 z materialem bo mi kolega
    przysunal 30 zl/m2 za wapienny bez materialu i serdecznie uscisnalem mu dłon
    na pożegnanie ale moze zrobilem blad?

    dzieki
    rt

  • 2. Data: 2012-04-27 21:12:53
    Od: Lucky <l...@n...ocm>

    On 27/04/2012 19:40, rt wrote:
> [...]
    > przysunal 30 zl/m2 za wapienny bez materialu i serdecznie uscisnalem mu dłon
    Imho nie. U mnie skonczyli w zeszlym tygodniu, brali 20 zl / m2 +
    material. Porzadna ekipa, na poczatku bylo sporo poprawek, ale poprawili
    wszystko bez najmniejszego marudzenia.

  • 3. Data: 2012-04-27 21:22:11
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-04-27 20:40, rt pisze:
> [...]
    > przysunal 30 zl/m2 za wapienny bez materialu i serdecznie uscisnalem mu dłon

    Nie wiem jak cena ale ja brałbym CW. Sam zrobiłem tradycyjny ale nie
    wiem czy zrobiłbym tak jeszcze raz. Ten z worka jest jednak bardziej
    gładki, jak dobry tynkarz i dobrze wyfilcuje to można potem od razu malować.

    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2012-04-27 22:34:41
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "rt" <x...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kolega
    > przysunal 30 zl/m2 za wapienny bez materialu i serdecznie uscisnalem mu

    Ja za Cem-wap placilem na koncowce grudnia 2011 25zl/m2 robocizna razem z
    materialem lokalizacja Slaskie

  • 5. Data: 2012-04-28 10:07:46
    Od: "M." <...@n...pl>

> [...]
    > przysunal 30 zl/m2 za wapienny bez materialu i serdecznie uscisnalem mu dłon

    Jeśli cementowo-wapienny to rób oda razu III kategorii (pod malowanie).
    Jak nie zrobisz tak, to potem będziesz musiał robić oddzielnie gładzie
    po 15-20zł/m^2.

    M.

  • 6. Data: 2012-04-28 11:02:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    rt wrote:
> [...]
    > kolega przysunal 30 zl/m2 za wapienny bez materialu i serdecznie
    > uscisnalem mu dłon na pożegnanie ale moze zrobilem blad?

    30 to z materiałem raczej, ale w okolicach Warszawy może być drogo...

  • 7. Data: 2012-04-28 11:03:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

> [...]
    > wiem czy zrobiłbym tak jeszcze raz. Ten z worka jest jednak bardziej
    > gładki, jak dobry tynkarz i dobrze wyfilcuje to można potem od razu

    CW też sie robi maszyną z worka :)

  • 8. Data: 2012-04-28 12:37:54
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    U mnie za 3 tygodnie mają wchodzić z cementowo wapiennym , dogadałem sie
    na 15 zl/m + ok 4zł. na metrze to materiał ... no ale to dolny śląsk...

  • 9. Data: 2012-04-28 19:55:53
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "M." <...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli cementowo-wapienny to rób oda razu III kategorii (pod malowanie).
    > Jak nie zrobisz tak, to potem będziesz musiał robić oddzielnie gładzie po
    > 15-20zł/m^2.
    >
    > M.

    Nie wiem tylko czy z maerialu ktory w Polsce jest w workach da sie uzyskac
    tynk III kaegorii. Ogolnie sie z Toba zgadzam co do tego ze trzeba zrobic od
    razu pod malowanie.
    Ja niestety bede musial dawac gladzie dodatkowo- choc jakas obcja jest ze
    jeden wykonawca mi powiedzial ze moze mi pomalowac farba z domieszanym
    piaskiem kwarcowym i to bedzie wygladalo troche chropowato ale jednolicie na
    calej powierzchni. Bo mimo wszystko u mne sa miejsca gdzie widac slady po
    zacieraniu.

  • 10. Data: 2012-04-29 11:00:28
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-04-28 11:03, Marek Dyjor pisze:

    > CW też sie robi maszyną z worka :)

    No ale ja zrobiłem maszynowy - tradycyjny, piach, wapno, cement.
    Dziś... chyba... zdecydowałbym się na maszynowy z gotowej zaprawy.

    www.elipsa.info