  • 491. Data: 2012-06-07 22:02:02
    Temat: Re: instalacja elektryczna do domu - jak zrobic samemu
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 7 Jun 2012 21:51:02 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Kłamiesz.

    Jacusiu, kundlu spłodzony w rynsztoku, do budy!

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 492. Data: 2012-06-07 22:08:16
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    wiadomości news:c1.01.3W7chB$1GA@mike.oldfield.org.pl...

    > Po pierwsze, głupi ćwoku, to 'przynajmniej', po drugie możesz dostać wyrok
    > i do tego jeszcze odszkodowanie za pomówienie i własnie się zastanawiam,
    > czy jednak nie skrobnąć pisemka.

    I co napiszesz?
    Ja adaś płaszczydupek wilokrotnie znieważałem i pomawiałem Plumpiego na
    grupach dyskusyjnych, za co on odpłacił mi się tym samym.
    Wobec powyższego proszę o ściganie Plumpiego z paragrafu .... KK i ukaranie
    :)
    Adasiu, już to przerabiałeś i była kupa śmiechu, bo policja cię olała jak
    poczytała to co ty wypisujesz na grupach.
    Co innego gdybyś sam nie znieważał, nie pomawiał i przede wszystkim nie
    prowokował takich zachowań. Ale w obecnej sytuacji nie masz najmniejszych
    szans.
    Dokładnie tak samo może rozpocząć swoje pismo taborecik, ponieważ to on jako
    pierwszy zaczał mnię znieważać na forum i pomawiać. Na szczęście grupy
    dyskusyjne długo przechowują dowody.

  • 493. Data: 2012-06-07 22:09:17
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    wiadomości news:4fd106fc$1@news.home.net.pl...

    > Cóż, p47 jest już namierzany przez policję...
    >
    > Nie chcę ich za bardzo fatygować, więc może łaskawie podasz swoje
    > prawdziwe personalia i adres do korespondencji, żeby sąd mógł ci przysłać
    > zaproszenie, czy też będziesz się chował za anonimowością internetu, jak
    > każda tchórzliwa pizda bez honoru, jak p47 czy twój klon "news"?

    Stać cię na takie imprezy, zakłamany bandyto?

  • 494. Data: 2012-06-07 22:11:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.06.2012 22:09, Plumpi pisze:

    > Stać cię na takie imprezy, zakłamany bandyto?

    Aaa, uniki, dlaczego nie jestem zaskoczony...

    Od początku śmierdziałeś pierdolonym kibordłorriorem...

  • 495. Data: 2012-06-07 22:14:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 7 Jun 2012 22:09:17 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Stać cię na takie imprezy, zakłamany bandyto?

    Jacusiu, nie musisz udowadniać, że na tym też się nie znasz.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 496. Data: 2012-06-07 22:16:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 7 Jun 2012 22:08:16 +0200, Plumpi napisał(a):

> [...]
    > grupach dyskusyjnych, za co on odpłacił mi się tym samym.
    > Wobec powyższego proszę o ściganie Plumpiego z paragrafu .... KK i ukaranie

    Jacusiu, jesteś nie dość, że cwelem, to jeszcze do tego ignorantem LD A co
    napisze, to juz moja sprawa, a wiedza której nie masz jest za droga, żeby
    było Cie na nia stać :D

    > Adasiu, już to przerabiałeś i była kupa śmiechu, bo policja cię olała jak
    > poczytała to co ty wypisujesz na grupach.

    Jacusiu, zyj dalej w swoim przekonaniu :D

    > Co innego gdybyś sam nie znieważał, nie pomawiał i przede wszystkim nie
    > prowokował takich zachowań. Ale w obecnej sytuacji nie masz najmniejszych
    > szans.

    Jacusiu, żyj dalej w swoim przekonaniu :D

    > Dokładnie tak samo może rozpocząć swoje pismo taborecik, ponieważ to on jako
    > pierwszy zaczał mnię znieważać na forum i pomawiać. Na szczęście grupy
    > dyskusyjne długo przechowują dowody.

    Na szczęście prawo, to nie to, co sie dobie wydaje, spłodzony w rynsztoku
    przez zapijaczone lesbijki kundlu.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 497. Data: 2012-06-07 23:37:23
    Od: <news>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" napisał :

    > Jeśli urządzenie jest sprawne, to nie płynie.

    Urządzenie nie jest sprawne, ale jest zgodne z normami i co mu pan zrobisz?
    Cały czas pokazuje ten banał głupich norm dla głupich ludzi ale co pan im
    zrobisz?

  • 498. Data: 2012-06-07 23:46:04
    Od: Adam <a...@g...com>

    Proponuje autorom ostatnich ~300-350 postow wizyte u psychologa :)

  • 499. Data: 2012-06-08 00:00:44
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Thu, 07 Jun 2012 22:46:04 +0100, Adam <a...@g...com> wrote:

    > Proponuje autorom ostatnich ~300-350 postow wizyte u psychologa :)

    Pierwszy raz w zyciu uzylem KFa :) Dla wszystkich trzech. Ale sie nagle
    milo zrobilo :)

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk