  • 21. Data: 2018-01-20 10:25:58
    Temat: Re: instalacja fotowoltaiczna raz jeszcze
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 19 Jan 2018 12:57:10 -0800 (PST), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > Za dwa tysiaki rocznie bilbord z reklamą prezerwatyw czy innych
    > podpas
    > ek na dachu powiesisz?

    Raczej miesięcznie a nie rocznie.

    --
    Marek

  • 22. Data: 2018-01-20 14:16:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 20 stycznia 2018 10:26:00 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > Raczej miesięcznie a nie rocznie.

    Tysiąc złotych ROCZNIE dzięki panelom na dachu zaoszczędzi ADAM szpecąc dach

  • 23. Data: 2018-01-22 21:28:49
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu czwartek, 18 stycznia 2018 21:29:03 UTC+1 użytkownik Jarosław
    Sokołowski napisał:

    >No to dupa zawsze z tyłu.

    >Jeszcze doczytałem, że musiałbym prawdopodobnie podatek dochodowy oddać :D
    >Czyli przy koszcie 18k netto, wyjdzie 1,44k vat + 3,5k dochodowy = 5k
    >podatków... Coraz mniej opłacalne.. ;)

    Ale wniosek jednak złożyłeś - buhahhahahahahah!

  • 24. Data: 2018-01-22 21:50:28
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 stycznia 2018 21:29:04 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Ale wniosek jednak złożyłeś - buhahhahahahahah!

    Pewnie, bo podatku dochodowego nie ma - w myśl art. 21 ust. 1 pkt 129 taka
    dotacja jest zwolniona z opodatkowania :D

    Widzę, że żyłka pulsuje.

    --
    Adam Sz.

  • 25. Data: 2018-01-22 21:57:34
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    napisał:

    >Pewnie, bo podatku dochodowego nie ma - w myśl art. 21 ust. 1 pkt 129 taka
    >dotacja jest zwolniona z opodatkowania :D

    Adaś edukator :-)

    >Widzę, że żyłka pulsuje.

    Ciągle, teraz dokładnie 75 na minutę, jak zobaczyłeś?

  • 26. Data: 2018-01-22 21:59:51
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Pan Adam Sz. napisał:

    >Zaraz, zaraz, to jak napalę w kominku dolarami, to też będę miał jakiś
    >zysk z tego? Lecę po zapałki...

    Pohuj ci zapałki, przecież dolarów nie masz obszarpańcu :-)