  • 11. Data: 2018-01-19 16:55:32
    Temat: Re: instalacja fotowoltaiczna raz jeszcze
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ja sobie policzylem tak jak radziles. Dla mnie prad jest tanszy o 2,5%. To ile Ty
    bedziesz placil kolo wentla mi lata. Wkrec jedna mniejsza zarowke i sie wyrowna.

  • 12. Data: 2018-01-20 11:15:54
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-01-19 o 14:42, Kris pisze:

    > Uczciwiej by było 0,02 z 0,66zł(czy ile tam kWh całkowicie wychodzi)

    Hola, hola.
    Zenek pisał, że prąd staniał, a to g.. prawda. Prąd zdrożał, dystrybucja
    w dół.

    --
    Pete

  • 13. Data: 2018-01-20 14:18:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    U mnie nie zdrozal. Wszystkie stawki jakie byly w zeszlym roku sa takie same w tym
    roku. Klamia ludzie ktorzy twierdza ze zdrozal.

  • 14. Data: 2018-01-20 14:18:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 20 stycznia 2018 11:15:55 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > Hola, hola.
    > Zenek pisał, że prąd staniał, a to g.. prawda. Prąd zdrożał, dystrybucja
    > w dół.

    kWh łącznie zdrożała czy staniała. Jeśli zdrożała to o ile

  • 15. Data: 2018-01-20 14:27:02
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 20 stycznia 2018 14:18:40 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > kWh łącznie zdrożała czy staniała. Jeśli zdrożała to o ile

    Co tam prąd panie. Ja kupuje z 150 masełek rocznie. Masło zdrożało o 3 pln
    to mam podwyżkę 450 pln pf :)

    450 pln! Na maśle!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2018-01-20 14:29:55
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-01-20 o 14:18, Kris pisze:

    > kWh łącznie zdrożała czy staniała. Jeśli zdrożała to o ile

    Masz tabelkę w linku zenka. Dla jednych staniała, dla innych zdrożała.

    --
    Pete

  • 17. Data: 2018-01-20 15:16:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dolicz za kilka lat koszt lekow na cholesterol, to dopiero bedzie podwyzka kosztow
    zycia. Maslo roslinne ktorego uzywam od wielu lat nie zdrozalo i pomimo wieku
    cholesterol mam w normie, a jak jadlem prawdziwe maslo to mialem wysoki. Jak bys
    zrezygnowal z tysiaca butelek piwa rocznie to sporo bys zaoszczedzil.

  • 18. Data: 2018-01-20 17:37:59
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 20 stycznia 2018 15:16:59 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    zrezygnowal z tysiaca butelek piwa rocznie to sporo bys zaoszczedzil.

    Piwo nie zdrożało, a aż tyle to nie wypijam :)
    W ciągu ostatnich 2 miesięcy wypiłem ~8 sztuk :D
    W lato pewnie pójdzie więcej ale do tysiąca daleeeeko. 2-3 piwka w weekend
    da pewnie 100 piw rocznie, po 4 pln średnio = 400 pln. Masło droższe.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 19. Data: 2018-01-20 19:20:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A moglo by zdrozec zamiast masla na przyklad. Najtansze powinno kosztowac 5 zlotych.

  • 20. Data: 2018-01-20 19:52:13
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 20 stycznia 2018 19:20:24 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > A moglo by zdrozec zamiast masla na przyklad. Najtansze powinno kosztowac 5
    zlotych.

    Trudno kupić dobre piwo poniżej 4 pln, więc prawie się zgadza :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.