  • 11. Data: 2010-10-05 07:12:52
    Temat: Re: izolacje scian fundamentowyh
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    news:op.vj3cqrkc1cvm6g@linux-rj.dom...
    >Nie, rapuje sie bloczki aby nie było szpar, na to dysperbit, potem
    >styropian, siatka, klej dysperbit.

    oczywiscie masz racje - pisałem tylko o styropianie, warstwy głębiej
    pominąłem ale fakt ze warto pisac tak jak ty.

    b.

  • 12. Data: 2010-10-05 11:54:04
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 05-10-2010 o 09:12:52 Budyń <b...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > oczywiscie masz racje - pisałem tylko o styropianie, warstwy głębiej
    > pominąłem ale fakt ze warto pisac tak jak ty.
    Wiesz my wiemy :) a dla innych trzeba się wyrażać precyzyjnie.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 13. Data: 2010-10-05 19:35:23
    Od: Marcin <m...@e...com.pl>

    A po co ocieplać?

    Nie lepiej dać bloczki fundamentowe keramzytowe i nie ocieplać?

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 14. Data: 2010-10-05 21:24:31
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    >Nie lepiej dać bloczki fundamentowe keramzytowe i nie ocieplać?

    weź policz ile kosztuje i typowy bloczek+10cm styro (w wersji zwykłej i xps,
    przewodnosc cieplna podobna ale cena juz nie) i jaki ma opór cieplny a potem
    do tego oporu dobierz ten swój bloczek keramzytowy, napisz jaka wyszła
    grubosc i cena. Sam jestem ciekawy :-)

    b.

  • 15. Data: 2010-10-06 08:02:18
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 05-10-2010 o 21:35:23 Marcin <m...@e...com.pl> napisał(a):

    > A po co ocieplać?
    >
    > Nie lepiej dać bloczki fundamentowe keramzytowe i nie ocieplać?
    Wiesz jest przyjęta zasada że do ziemi daje sie tylko beton ewent kamień
    bo one są odporny na wilgoć i wodę w razie czego, cegła czy keramzyt
    sie rozsypie.

    --
    Pozdr
    JanuszK