  • Data: 2009-02-14 13:40:14
    Temat: Re: [jaka] zmywarka
    Od: "/// kaszpir ///" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kup najtańszego Boscha.

    Szczerze mówiąc nie wiem w czym ten zachwyt na Boschem ...

    Marka jakich wiele , niczym obecnie się nie wyróżniająca.

    Pozostał mit o jakości i niezawodności "niemieckiej" marki.

    Tyle że obecnie nie jesto to tam marka co kilkanaście lat temu. Nie sa one
    składane w Niemczech.

    Ja wybralem np. zmywarkę Amica. Niedugo chcę ją zakupić (899zł w sklepie
    internetowym).

    W mojej rodzinie są od wielu lat lodówki , kuchenki Amica i sprawdziły się
    znakomicie.

    Nie rozumiem tego zachwytu nad produktami "zachodnich" marek. Większośc
    tych marek produkuje towar tam gdzie najtaniej z najtańszych podzespołów i
    tak naprawdę płaci się na "mity jakości" i "solidności" ...

    Oczywiście jest mnóstwo produktów zachodnioch marek które są lepsze od
    polskich produktów , ale jest mnóstwo produktów polskich które niczym nie
    ustępują zachodnim produktom a nawet je wyprzedają jakością ...