  • 1. Data: 2011-07-09 05:52:43
    Temat: jaki piec kondensacyjny / 2 funk. ?
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Witam,
    Jaki piec gazowy warto kupić - chodzi mi o markę. Instalator proponuje
    Ferroli DOMICONDENS F28- opinie o tej firmie krążą różne, na plus przemawia
    cena i 3 lata gwarancji. Za viessmana trzeba dać ponad 2000zł więcej,
    junkersy też droższe. Jaki piec byście polecili, 2-f z zamkniętą komorą lub
    kondensat, biorę ew. pod uwagę niewielki zbiornik na c.w.u - ale max 50-60l
    bo więcej nie mam gdzie postawić- a to może być mało do samodzielnej pracy
    Dodam że na instalacjach c.o. / gaz się nie znam więc nie miejcie pretensji
    jeśli coś kręcę
    Aha- obiekt to połowa domu z lat '80 o pow. ok.110m2, piec w łazience, pobór
    ciepłej wody w łazience i w kuchni tuż przy łazience

    Lukasz

  • 2. Data: 2011-07-09 06:02:34
    Temat: Re: jaki piec kondensacyjny / 2 funk. ?
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości news:iv8qbj$k7m$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > Jaki piec gazowy warto kupić - chodzi mi o markę. Instalator proponuje
    > Ferroli DOMICONDENS F28- opinie o tej firmie krążą różne

    dodam jeszcze że za powyższy piec ferroli życzy sobie 2900 netto (+8%) a
    viessmann niewiele poniżej 5000zł więc różnica spora.

    Lukasz

  • 3. Data: 2011-07-09 08:58:13
    Od: "grupa" <d...@w...pl>

    Ja osobiście zamontowałem u siebie kondensat Broetje - polecam, w miarę
    tani, mnóstwo parametrow, zero obsługi...

    Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości news:iv8qu2$lgh$1@inews.gazeta.pl...

  • 4. Data: 2011-07-09 09:26:53
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

> [...]
    >
    > dodam jeszcze że za powyższy piec ferroli życzy sobie 2900 netto (+8%) a
    > viessmann niewiele poniżej 5000zł więc różnica spora.

    ja bym brał viessmanna. To inwestycja na wiele lat a nie zakup czajnika.
    Kryterium którym powinieneś się kierować to dostępność i sprawność serwisu
    pogwarancyjnego. Poza tym ferroli to niska półeczka - składanka jakich wiele
    na rynku (viadrus, ariston itp) a viessmann to jednak producent całości
    --
    Jackare

  • 5. Data: 2011-07-09 10:02:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Lukasz wrote:
> [...]
    > Aha- obiekt to połowa domu z lat '80 o pow. ok.110m2, piec w
    > łazience, pobór ciepłej wody w łazience i w kuchni tuż przy łazience

    chyba mogę polecić kocioł Broetje...

    troszkę tego montowałem i nie ma z nimi problemów. Części zamienne są
    dostępne w sieci BIMS Plus w rozsądnych cenach :) (co jest ważne)

    http://www.broetje.pl/

  • 6. Data: 2011-07-09 12:29:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jackare wrote:
    > Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał w
    > wiadomości news:iv8qu2$lgh$1@inews.gazeta.pl...

    > ja bym brał viessmanna. To inwestycja na wiele lat a nie zakup
    > czajnika.

    a ja bym sugerował aby sie trzymać od Viessmanna jak daleko się da...

    przereklamowany bardzo drogi produkt o marnej jakości. No i lepiej aby sie
    coś nie zepsuło po gwarancji bo zawał po usłyszeniu ceny murowany.

    Szczytem sa duże kotły wiszące które Neli są odporne na niskie ciśnienie
    gazu, wersja sprzedawan w PL nie ma czujnika ciesnienia, efektem jest
    urwanie wirnika serwis odmawia naprawy gwarancyjnej jak podczas pomiaru
    stwierdzi że ciśnienie jest zbyt małe.

  • 7. Data: 2011-07-09 15:34:52
    Temat: Odp: jaki piec kondensacyjny / 2 funk. ?
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości news:iv8qbj$k7m$1@inews.gazeta.pl...
    > Jaki piec gazowy warto kupić - chodzi mi o markę.

    Dołącze sie.
    http://www.wolf-polska.pl/
    Czy WOLF jest wart swojej ceny?
    Czy są w Polsce droższe ?

    Lokalny instalator mi zachecał i byłem zainteresowany, póki do mnie nie
    dotarło, że "atrakcyjna" cena jest w EUR, nie PLN

  • 8. Data: 2011-07-09 15:36:06
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > chyba mogę polecić kocioł Broetje...
    >
    > troszkę tego montowałem i nie ma z nimi problemów. Części zamienne są dostępne
    > w sieci BIMS Plus w rozsądnych cenach :) (co jest ważne)
    >
    > http://www.broetje.pl/

    Broetje to w Polsce jest w ogóle marka bims plus. Kiedyś tam pracowałem, znam
    kilku instalatorów. Generalnie polecają te kotły jako dobre i tanie.

    --
    Bartek

  • 9. Data: 2011-07-09 16:21:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    f wrote:
> [...]
    >
    > Lokalny instalator mi zachecał i byłem zainteresowany, póki do mnie
    > nie dotarło, że "atrakcyjna" cena jest w EUR, nie PLN

    też ci moghę jakiś atrakcyjny dla mnie polecić :)

  • 10. Data: 2011-07-09 20:45:28
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 09-07-2011 o 14:29:40 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > gazu, wersja sprzedawan w PL nie ma czujnika ciesnienia, efektem jest
    > urwanie wirnika serwis odmawia naprawy gwarancyjnej jak podczas pomiaru
    To są jaja, UOKIK się powinien tym zainteresować, co klienta obchodzi
    ciśnienie w sieci gazowej.

    --
    Pozdr
    JanuszK