  • 1. Data: 2017-09-04 07:56:23
    Temat: jakie kaloryfery
    Od: "pierdofon" <q...@m...pl>

    Chcialbym takie kaloryfery:
    https://www.castorama.pl/produkty/instalacja/technik
    a-grzewcza-i-ogrzewanie/grzejniki-i-akcesoria/grzejn
    iki-co/grzejnik-aluminiowy-comfort-575-x-800-mm.html
    #product

    ale hydraulik sie skrzywil i powiedział, ze te są lepsze:
    https://www.castorama.pl/produkty/instalacja/technik
    a-grzewcza-i-ogrzewanie/grzejniki-i-akcesoria/grzejn
    iki-co/grzejnik-stalowy-idmar-classic-c22-600-x-800-
    mm.html#product

    dlaczego? Czym mam sie kierować przy wyborze kaloryferow?

  • 2. Data: 2017-09-04 08:15:51
    Temat: Re: jakie kaloryfery
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Mon, 4 Sep 2017 07:56:23 +0200, pierdofon napisał(a):

> [...]
    a-grzewcza-i-ogrzewanie/grzejniki-i-akcesoria/grzejn
    iki-co/grzejnik-stalowy-idmar-classic-c22-600-x-800-

    To się go spytaj, czy przyjdzie do ciebie za rok, żeby go umyć w środku...

    Te grzejniki może i nie są złe, ale są niemożliwe do utrzymania w czystości
    (kurz).

    --
    Yakhub

  • 3. Data: 2017-09-04 09:04:55
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 04.09.2017 o 07:56, pierdofon pisze:
> [...]
    mm.html#product

    > dlaczego? Czym mam sie kierować przy wyborze kaloryferow?
    te pierwsze aluminiowe. jak trafisz na dobry model, to firanki będą Ci
    sie ruszały jak piec odpali. a ten drugi model miałem w łazience, grzał
    sam siebie, ewentualnie dawał radę wysuszyc ręcznik. Zardzewiał po 3 latach
    ToMasz

  • 4. Data: 2017-09-04 10:07:30
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 4 Sep 2017 08:15:51 +0200, Yakhub

    > To się go spytaj, czy przyjdzie do ciebie za rok, żeby go umyć w środku...

    Ale że niby te pierwsze są lepsze? Mam takie i czyszczenie ich to masakra.
    Do tego stopnia, że już do tego nawet nie podchodzę. :P W ogóle grzejniki
    to masakra jest. :>

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2017-09-04 12:08:10
    Od: "pierdofon" <q...@m...pl>

    ooo, dzieki za info.

    a.pl...

  • 6. Data: 2017-09-04 12:08:50
    Od: "pierdofon" <q...@m...pl>

    czyszczenie to drugorzedny problem. Zycie w sterylnych warunkach nie jest
    zdrowe :)

  • 7. Data: 2017-09-04 13:47:48
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 4 września 2017 08:15:48 UTC+2 użytkownik Yakhub napisał:

> [...]
    >
    > Te grzejniki może i nie są złe, ale są niemożliwe do utrzymania w czystości

    To chyba mamy jakoś inaczej pokręconą rzeczywistość.
    Te stalowe maja zdejmowane te siatke u góry, czysci sie bezproblemowo, zmiatka
    antykurzową na sucho.

    Te aluminiowe podobnie da sie druciakiem z farfoclami czyscic ale na mokro to chyba
    3x gorzej niz te stalowe...

  • 8. Data: 2017-09-04 13:48:45
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 4 września 2017 09:04:56 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    > sam siebie, ewentualnie dawał radę wysuszyc ręcznik. Zardzewiał po 3 latach

    Potwierdzam, te stalowe rdzewieja na dolnej krawedzi.
    I co ciekawe nie ma na nich wilgoci nigdy :)
    A ruda je żre sprawniej niż mazde...

  • 9. Data: 2017-09-04 14:25:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 4 Sep 2017 04:48:45 -0700 (PDT), s...@g...com

    > A ruda je żre sprawniej niż mazde...

    ROTFL :D

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 10. Data: 2017-09-04 16:18:58
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-09-04 o 08:15, Yakhub pisze:

> [...]
    mm.html#product
    > To się go spytaj, czy przyjdzie do ciebie za rok, żeby go umyć w środku...

    Jak rozumiem Ty się deklarujesz myć te aluminiowe?
    Ponadto jak się rozszczelnią na łączeniach to je naprawisz autorowi wątku?

    > Te grzejniki może i nie są złe, ale są niemożliwe do utrzymania w czystości
    > (kurz).

    Bzdura miesiąca.