    From: "Tomek" <t...@...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: jeden pilot do wszystkiego
    Date: Mon, 25 Oct 2010 23:17:38 +0200

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ia4okp$a6m$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    > A i jeszcze jedna ważna informacja dla wszystkich osób napalających się
    > na pilota typu Harmony, która w zasadzie tu wyraźnie między wierszami
    > przeziera, ale którą dla uczciwości myślę, że trzeba napisac wyraźnie:
    > Ten pilot ma pod sobą wszystkie piloty, jest to pilot nad pilotami,
    > potrafi sterować wszystkim, co działa na podczerwień (Nie wiem, czy z
    > rakietą Sidewinter by potrafił współpracować, ale nie zdziwiłbym się
    > ;-) ). ALE!!! Nie jest to pilot dla osób nietechnicznych. A i jeśli
> [...]

    Święta prawda. Mam Harmony 555 i uważam, że jest świetny, ale mimo to nie
    udało mi się zredukować stadka pilotów do jednego (a taki miałem zamiar).
    Mam telewizor, wzmacniacz, DVD, Asusa O!Play, tuner SAT i najzwyczajniej
    Logitechowi brakuje guzików. Można oczywiście dodać brakujące na
    wyświetlaczu, ale wygodniej jest mi sięgnąć po oryginalnego pilota, zamiast
    przedzierać się przez kolejne okienka wyświetlacza. Także zmuszenie żony,
    żeby to wszystko ogarnęła też nie jest prostą sprawą.

    --
    Tomek