  • Data: 2010-10-09 11:30:28
    Temat: Re: k=1.0 (2 szyby) a k=0,7 (3 szyby) warto ?
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Te m2 dobrze liczysz.
    >W rezultacie jesli to doplata tych 120zl do m2 to zwroci sie w 10 lat.

    A widziałeś moje wyliczenia ?
    Mi wyszło niestety że te 1400-1700zł dopłaty zwróci mi się dopiero po
    25-30latach ...
    Ale może źle policzyłem ????

    >Ale moge ci dolozyc do zloba sugestie zamocowania rolet zewnetrznych.
    >One nie tylko halas tlumia, i troche ocieplaja (imo lepiej niz

    Szczerze mówiąc nie chce rolet zewnętrznych. Nie są one w żaden sposób
    antywłamaniowe (ich sforsowanie zajmuje chwilę) a koszt rolet i montażu jest
    spory ...
    Wolę rolety wewnętrzne i firanki ...
    Dodatkowo rolety zewnętrze musialby by być na silniki i sterowane , bo nie
    wyobrażam sobie codzienie kilka razy latać po domu i otwierać i zamykać i
    zapewne skończyło by się tak jak u moich znajomych gdzie rolety są nonstop
    ... nieużywane , bo nikt nie pamieta aby je pozamykać i nikomu się nie chce
    A sterowanie + elektronika sterująca to następny duży koszt ...

    Ja za właściwości pseudo antywłamaniowe to szkoda mi kasy i ... okien ...

    Wolę rolety materiałowe + firanki ...

    A dom będzie na wsi i chciałbym coś przez okna widzieć a nie czuć się jak w
    bunkrze ...

    >No i na zaslonach mozna zaoszczedzic :) U mnie nie ma zaslon tam gdzie
    >sa rolety. Jak przychodzi wieczor i trzeba zapalic swiatlo to sie
    >rolety spuszcza.

    Co to za oszczędność?
    ładne firanki to koszt kilkudziesięciu złotych od okna , rolet materiałowych
    podobna kwota ...

    A koszt rolet zewnętrznych to koszt kilku-kilkunastu tysięcy złotych ...