    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kapuś
    Date: Fri, 28 May 2010 18:40:47 +0200

    Użytkownik "qaz" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4bff74df$0$17106$65785112@news.neostrada.pl...

    > Czy warto zadenuncjować nieuczciwego wykonawcę do US (i ZUS ew.) ?
    > Już ponad półtora miesiąca trwa zabawa w kotka i myszkę typu nieodbieranie
    > telefonów ( a gdy zadzwonię z innego numeru i przerwę połączenie -
    > natychmiastowa reakcja "ktoś do mnie dzwonił z tego numeru" ).
    > Facet w sumie za robociznę dźwignął ponad 30k PLN teraz praktycznie
    > odmawia wykonania poprawek (kilka terminów ostatecznych minęło - ostatni
    > wczoraj). Oczywiście odmawia też wystawienia rachunku a dodatkowo wiem, że
    > pobiera rentę z ZUS.
> [...]

    Może to co napiszę nie wzbudzi Twojego entuzjazmu, ani przyklasku reszty
    gawiedzi, ale chciałbym zapytać:
    Na czym polegała jego nierzetelność ?
    Czy aby to Ty sam nie dałeś jemu powodu do takiego traktowania ?

    Sam jestem wykonawcą i powiem Ci, że klienci potrafią być bardzo upierdliwi.
    Mają wymagania większe niż zakres uzgodnionych robót, a przy tym bardzo
    często stawiają nieprawdziwe zarzuty, żeby wymusić wykonanie swoich wizji.