  • 21. Data: 2020-02-20 00:59:56
    Temat: Re: klimat
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Już ci chciałem odpowiedzieć ale przeczytałem co napisales w temacie
    > węgla i odechciało mi się z tobą gadać.

    Wygodnie... ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 22. Data: 2020-02-20 11:55:19
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-02-19 o 19:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik t-1 t...@t...pl ...

    go-ocieplenia-M.-

    > Kim jest ten M.Adamczyk ze akurat z całego grona naukowców uznałes jego
    > za wiarygodnego?
    >
    > wole zapytac, zeby sie potem nie okazało ze to jakis kolejny lobbysta,
    > tak samo jak było z listem naukowców...
    >
    > https://konkret24.tvn24.pl/nauka,111/na-liscie-500-n
    aukowcow-negujacych-
    > kryzys-klimatyczny-podpisy-m-in-dzialaczy-gorniczych
    -z-polski,974505.html

    Pytałeś o zdanie opozycji. Czy dobrze opłacani wyznawcy
    Antropogenicznego Globalnego Ocieplenia pozwolą opozycji na
    wiarygodność to inna sprawa.

  • 23. Data: 2020-02-20 13:54:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik t-1 t...@t...pl ...

> [...]
    >>

    > Pytałeś o zdanie opozycji. Czy dobrze opłacani wyznawcy
    > Antropogenicznego Globalnego Ocieplenia pozwolą opozycji na

    Tak, tak, wiem. Spisek!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 24. Data: 2020-02-20 16:26:54
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-02-20 o 13:54, Budzik pisze:

    > Tak, tak, wiem. Spisek!

    Nie spisek tylko typowe działanie, odkąd istnieje świat.
    Zmieniają się tylko strachy. Już w pioruny w ręku Zeusa nikt nie wierzy.

  • 25. Data: 2020-02-20 17:25:44
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 lutego 2020 16:26:55 UTC+1 użytkownik t-1 napisał:

    > Nie spisek tylko typowe działanie, odkąd istnieje świat.
    > Zmieniają się tylko strachy. Już w pioruny w ręku Zeusa nikt nie wierzy.

    dlatego też pytałem o uzasadnione opinie sceptyków. Wychodzi na to ze nikt ich nie
    potrafi znaleźć.
    Natomiast słowo spisek otwiera nowe mozliwości :) Tacy na przykład płaskoziemcy
    głoszą ze spisek obejmuje wszystkich naukowców i cały sektor kosmiczny - bez
    kompletnie zadnej korzysci dla tych spiskowców. Spiskują bo tak.
    Moze ty wskazesz dlaczego cały naukowy swiat spiskuje klimatycznie? Bo tak?

    b.

  • 26. Data: 2020-02-20 17:36:09
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Budyń napisał:

    > Tacy na przykład płaskoziemcy głoszą ze spisek obejmuje wszystkich
    > naukowców i cały sektor kosmiczny - bez kompletnie zadnej korzysci
    > dla tych spiskowców. Spiskują bo tak.

    To tylko pozory, tak może się wydawać tylko osobom skrajnie naiwnym.
    Spiskują, bo mają w tym korzyści. Ukryte. Mocno ukryte.

    --
    Jarek

  • 27. Data: 2020-02-20 17:52:04
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 20 Feb 2020 17:36:09 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:

    > To tylko pozory, tak może się wydawać tylko osobom skrajnie naiwnym.
    > Spiskują, bo mają w tym korzyści. Ukryte. Mocno ukryte.

    Dokładnie, tak ukryte, że sami nie wiedzą gdzie, mocno ukryte :-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 28. Data: 2020-02-20 18:11:14
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-02-20 o 17:25, Budyń pisze:

> [...]
    kompletnie zadnej korzysci dla tych spiskowców. Spiskują bo tak.
    > Moze ty wskazesz dlaczego cały naukowy swiat spiskuje klimatycznie? Bo tak?

    Jeśli chcesz znać moją opinię to problemem dla mnie nie jest globalne
    ocieplenie, które niewątpliwie obecnie istnieje.
    Mogę powiedzieć, przemożna jest siła natury.
    A nawet mogę stwierdzić i co w tym złego?
    Problemem nie było by nawet globalne ocieplenie z winy człowieka co
    stara się dowieść "świat naukowy".
    Problemem jest, że ja mam płacić na walkę z klimatem tylko z tego
    powodu, że mieszkam w Polsce podczas gdy większość świata albo ma to w
    d... albo jak kraje wysokorozwinięte z Europy zachodniej już swoje
    zanieczyszczenia kiedyś wprowadziły i teraz bez ponoszenia wprowadzonych
    przez siebie kosztów udają świętoszków, dysponując np. elektrowniami
    atomowymi. (Pamiętam czasy gdy straszono atomem)
    Dokąd UE nie ustali z Chinami, USA, Rosją i reszta świata jednakowych
    wspólnych działań w tej sprawie to jednostronne działania będą dowodzić
    tylko głupoty i bezczelności naszych polityków i spolegliwości obywateli.

  • 29. Data: 2020-02-20 18:25:03
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-02-19 o 20:00, Budyń pisze:

    > Widać więc, że użyty przez niego model jest bezwartościowy jeśli chodzi o opisanie
    zależności temperatury od ilości dwutlenku węgla w atmosferze w tak szerokim zakresie
    stężeń, a wyciągnięte przez autora wnioski są nieuprawnione.

    Problemem nie jest ten jeden szczegół z pracy p. Adamczyka podważany
    naukowców głównego nurtu.

    Problemem jest, że żaden model tych naukowców nie jest prawdziwy.

  • 30. Data: 2020-02-20 18:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik t-1 t...@t...pl ...

    > Nie spisek tylko typowe działanie, odkąd istnieje świat.
    > Zmieniają się tylko strachy. Już w pioruny w ręku Zeusa nikt nie
    > wierzy.

    Typowe działanie to sa szarlatani w typie Zieby który z jednej strony
    opowiada pierdoły jakie to cuda potrafi zdziałac witamina c a z drugiej
    strony sprzedaje ja po cenach wielokrotnie wyzszych niz w innych
    miejscach reklamujac jako jedyne swoim rodzaju.

    Natomiast ty sugerujesz ogólnoswiatowy spisek lobbystów, naukowców,
    polityków etc. Czyli nie tylko tych co produkuja i sprzedaja ale rowniez
    tych co płaca. To juz troche dziwne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam