  • Data: 2020-09-10 10:50:43
    Temat: Re: kryminał budowlany
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, September 10, 2020 at 10:31:11 AM UTC+2, s...@g...com wrote:
> [...]
    codziennie i teraz tak samo do pracy, ale to minimalny procent... wiekszosc woli
    zaplacic za wygode, przy okazji kupujac nowe mieszkanie od dewelopera ma sie
    praktycznie gwarancje, ze nie bedzie tam beneficjentow 500+ ;)

    > Znaczy sie co? Dzieci nie maja w tych nowych blokach?
    > No chyba ze miales na mysli ze takich co maja jedno i dostaja 500pln.
    >
    > Fascynuje mnie ze 500+ jest wiązane z patologia kiedy 2,5mln rodzin z tego
    korzysta. W praktyce polowa dzieci dostaje 500. Albo jakby popatrzec na to inaczej to
    dwu dzieciata rodzina ma jakieś 50kpln kwoty zwolnionej od opodatkowania.

    > Znaczy sie wg Ciebie to oni wszyscy to patola?

    taki skrot myslowy ;) chodzilo mi o tych, co tylko z 500+ sie utrzymuja...
    Natomiast jesli "panstwo" daje trzeba brac, by przynajmniej czesc zabranego w druga
    strone odzyskac...