  • 11. Data: 2010-10-19 16:20:43
    Temat: Re: kt?ry m?ynek ?arnowy
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-10-19 07:56, Jan Kowalski pisze:

    > Jak wida? nie moc jest wa?na a prze?o?enie. Podobnie mo?e by? w tych
    > m?ynkach. I pewnie dlatego to pytanie.

    Ale ja to rozumiem, nie rozumie tego ten co porównuje wielką moc Formuły
    1 do wielkiej mocy ciągnika.
    Chyba wielką moc silnika F1, do wielkiej mocy pociągowej traktora,
    chociaż nowe konstrukcje na pewno nie mają aż takiej lichej mocy :) ale
    też i nie moc Formuły :)

    Tyle że osoba tak porównująca nie zrozumie tego że ciągnik o mocy 40KM
    pociągnie więcej niż formuła z 750KM mocy :)

    Pozdrawiam !!

  • 12. Data: 2010-10-19 16:37:46
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:i9kggo$uu9$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Tyle że osoba tak porównująca nie zrozumie tego że ciągnik o mocy 40KM
    > pociągnie więcej niż formuła z 750KM mocy :)

    Nie porównywałem jednego do drugiego, a jedynie pokazałem że jedne i drugie
    mogą mieć duże moce, a to o NICZYM nie świadczy. Napisałem to w odpowiedzi
    na słowa:

    > Wydajność zależy przede wszystkim od mocy. /Panslavista/

    Jak widać nie zależy, co wiesz Ty i ja. Są jeszcze przełożenia i momenty,
    jak i rózne konstrukcje, i na to starałem sie nakierować Panslego.

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

    Proszę o wsparcie
    mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

    Dziękuję za donację.

  • 13. Data: 2010-10-19 16:47:11
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    no wlasnie bo wszystkie te machiny mają z reguły 100w
    a rozbieżność cenowa...

  • 14. Data: 2010-10-19 16:56:59
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Czesuaw P." <c...@o...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Jak widać nie zależy, co wiesz Ty i ja. Są jeszcze przełożenia i momenty,
    > jak i rózne konstrukcje, i na to starałem sie nakierować Panslego.

    Ty kieruj sam siebie. Nie muszę pisać wszystkiego od A, B, C po to by
    wykazać że mam wiedzę. Bye!

  • 15. Data: 2010-10-19 16:59:08
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
    > no wlasnie bo wszystkie te machiny mają z reguły 100w
    > a rozbieżność cenowa...

    W firmach handlujących sprzętem możesz kupić sprzęt na raty rzędu 30 - 50zł.
    A pracujesz od momentu dostawy...

  • 16. Data: 2010-10-29 22:10:37
    Temat: Re: który młynek żarnowy
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:i9i8j6$gkn$1@news.onet.pl...

    > ROTFL - C330 - 28KM, C360 - 40KM - cóż to za wielka moc ??

    Ty się tu Czarek nie kulaj ze śmiechu, zobacz co można takim C360 z
    silnikiem o mocy 40KM zrobić:
    http://allegro.pl/dlawik-rdzen-ferryt-szyja-biust-ur
    sus-disco-i1296602030.html

    --