  • 41. Data: 2012-05-16 09:26:46
    Temat: Re: maszt 25m - jakie formalności? [crosspost]
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > wyobraź sobie, że są takie rejony w PL
    > gdzie nie mam nikogo po drodze
    > i zasięg jest beznadziejny (żeby pogadać przez tel gsm trzeba mieć "dobre
    > miejsce" albo wyjść z domu...)

    też tak mieszkam... lasy też są, sorry nie czytałem całego wątku, więc nie
    wiem jaki net potrzebujesz, ja używałem przez jakiś czas satelity, teraz to
    nawet tanie jest, ale bardzo zwalnia już nawet p 1GB, teraz mam CDMA z
    plusa, mam deklarowane prędkości, a limitu 20 GB nigdy nie udało mi się
    wykorzystać...

    pozdrawiam
    s_13

  • 42. Data: 2012-05-16 16:45:42
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 16 Maj, 09:20, "qlphon" <q...@p...fm> wrote:

    > wyobraź sobie, że są takie rejony w PL
    > gdzie nie mam nikogo po drodze
    > i zasięg jest beznadziejny (żeby pogadać przez tel gsm trzeba mieć "dobre
    > miejsce" albo wyjść z domu...)

    Moge sobie wybrazic, tez mam dom na wsi (niby sporej) a z zasigiem GSM
    problem..., o net radiowy pytalem "lokalnych" i nikt nic konkretnego
    nie wiedzial... kupilem w ciemno nanoBridge M5, zapuscilem
    przeszukanie calego pasma w ~12 kierunkach swiata i w prawie kazdym
    dostalem full ekran odbieranych stacji ;) - jedna z firm w zasiegu
    oferowala tydzien gratis na testy, wiec sie zglosilem, dzialalo i tak
    zostalo... (sami byli troche zdziwieni, ze ich odbieram)

    Jesli masz mozliwosc pozyczyc to warto sprawdzic na poczatek (albo
    zaryzykowac te ~300PLN) ...

    WS

  • 43. Data: 2012-05-22 12:10:40
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

> [...]
    > zostalo... (sami byli troche zdziwieni, ze ich odbieram)

    > Jesli masz mozliwosc pozyczyc to warto sprawdzic na poczatek (albo

    oczywiście mogę tyle zaryzykować - to nie problem
    powiedz mi tylko na jakim dystansie złapałeś tego ISP?

    ja rozumiem, że na nanobridge zrobię sobie piękną i długa radiolinie (gdy
    oba końce maja ten sam sprzęt),
    ale pewnie współpraca z antenami dookólnymi systemu rozsiewczego wyraźnie
    skróci ten zasięg...
    wiesz może z jakim sprzętem na drugim końcu współpracujesz?

  • 44. Data: 2012-05-22 13:47:11
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 22 Maj, 12:10, "qlphon" <q...@p...fm> wrote:

    > powiedz mi tylko na jakim dystansie złapałeś tego ISP?

    pokazuje mi, ze 11.6km

> [...]
    > skróci ten zasięg...
    > wiesz może z jakim sprzętem na drugim końcu współpracujesz?

    Ma toto funkcie "Discovery", ktora pokazuje, ze Rocket M5, antena?
    zapewne dookolna, ale nie wiem na 100% (nawet nie do konca wiem, gdzie
    to jest, zeby podjechac i zobaczyc ;) )

    AirMax_KOLNET_magurka_1 AP AirMax_KOLNET_magurka_1 Rocket M5 v5.3.5
    192.168.122.145

    Dokladniej to juz tylko u operatora, http://www.kolnet.eu/

    WS