  • 31. Data: 2012-05-11 09:54:02
    Temat: Re: maszt 25m - jakie formalności? [crosspost]
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik sumar napisał:
    > Masz w ogóle świadomość, jakiego kretyna
    > z siebie robisz, wstawiając tam te spacje?

    wyluzuj stary, bo urwałeś się nie wiadomo skąd i bydło robisz...
    tu też obowiązują zasady... kultury.
    nie zapominaj o tym.

  • 32. Data: 2012-05-11 10:57:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.05.2012 09:54, Robert G pisze:

    > wyluzuj stary, bo urwałeś się nie wiadomo skąd i bydło robisz...
    > tu też obowiązują zasady... kultury.
    > nie zapominaj o tym.

    Kultura nakazuje ci kaleczyć język polski?

  • 33. Data: 2012-05-11 11:58:38
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Kultura nakazuje ci kaleczyć język polski?

    Ekhm... to do mnie??? 8-O ???

    Jeśli tak, to nie mam pytań... i nie podejmuję rękawicy, bo poniżej
    pewnych poziomów nie schodzę... z zasady.

  • 34. Data: 2012-05-11 12:44:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 11 May 2012 11:58:38 +0200, Robert G napisał(a):

    > Ekhm... to do mnie??? 8-O ???

    Tak.

    > Jeśli tak, to nie mam pytań... i nie podejmuję rękawicy, bo poniżej
    > pewnych poziomów nie schodzę... z zasady.

    A to da się jeszcze niżej?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 35. Data: 2012-05-11 12:57:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 11 maja 2012 12:44:27 UTC+2 użytkownik Adam Płaszczyca napisał:

    > Tak.

    Ale o co chodzi?

    > A to da się jeszcze niżej?
    Mozna jeszcze niżej. Np do poziomu dyskusji Twoich z Plumpim.

  • 36. Data: 2012-05-11 14:24:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.05.2012 11:58, Robert G pisze:

    > Ekhm... to do mnie??? 8-O ???

    Tak.

    > Jeśli tak, to nie mam pytań... i nie podejmuję rękawicy, bo poniżej

    Niedobrze, bo tak może byś się czegoś nauczył.

    > pewnych poziomów nie schodzę... z zasady.

    Ta zasada najwyraźniej jest taka, że "niżej fizycznie się nie da".

    Zamiast strzelać fochy, spróbuj się zastanowić, jakie "grzechy"
    popełniłeś w skrytykowanym przeze mnie tekście. Jakbyś nie mógł się
    zorientować - śmiało pytaj.

  • 37. Data: 2012-05-14 11:10:15
    Od: "t-1" <t...@s...pl>

    http://www.teleprawo.net/dostep-maszt-budowa.htm

    t-1

  • 38. Data: 2012-05-14 11:33:02
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 10 Maj, 11:29, "Amir" <d...@g...pl> wrote:

    > nawet przy słabej widoczności jak zastosujesz na połaczenie punk-punkt
    > urządzenie NanoBridge M5 25dBi to przez nieduzą ilsoc drzew przebije sie,
    > jak to sie nie przebije to już nic:) tak więc niekoniecznie musisz stawiac
    > tak wielki maszt

    popieram ;)
    tez mam nanoBridge M5, pokazuje mi ACK/Distance: 104 / 7.2 miles (11.6
    km), -67dBm, drigiej anteny (chyba? ;) ) nie widze, teren
    pagorkowaty...

    25m to 3/4 wiezowca ;) drogo bedzie + problem ochrony odgromowej
    itp...

    Moze da sie jakos "obejsc", np. 3 NanoBridge, dogadujac sie z kims kto
    ma zasieg w okolicy...

    WS

  • 39. Data: 2012-05-14 12:25:11
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > http://www.teleprawo.net/dostep-maszt-budowa.htm

    thx

  • 40. Data: 2012-05-16 09:20:58
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > 25m to 3/4 wiezowca ;) drogo bedzie + problem ochrony odgromowej
    > itp...

    jestem tego świadomy, że ładny piorunoŁAP z tego się zrobi...
    ochrona odgromowa to podstawa w takiej instalacji

    sygnał z masztu sobie puszczę światełkiem
    ale jakoś zasilić "zespół nadawczo odbiorczy" i tak muszę...

    > Może da sie jakos "obejsc", np. 3 NanoBridge, dogadujac sie z kims kto
    > ma zasieg w okolicy...

    wyobraź sobie, że są takie rejony w PL
    gdzie nie mam nikogo po drodze
    i zasięg jest beznadziejny (żeby pogadać przez tel gsm trzeba mieć "dobre
    miejsce" albo wyjść z domu...)

    wszędzie na około są lasy... lasy... lasy
    jak w bajce...
    ma to swój urok ale i konsekwencje

    tzn. mam trochę bliżej kościół w innej miejscowości
    ale tam jest 9km
    więc różnica mierna....