  • Data: 2009-02-12 22:07:10
    Temat: Re: maszynka do chleba
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 12 Feb 2009 19:56:45 +0100, Tomasz Nowicki napisał(a):

    > Alaska, a jaki model?

    A, jakas dwumieszadlowa, nie chce mi się sprawdzac, bo umieszczona na
    najwyższej półce w spiżarni - cieżki dostęp.

    > W każdym razie taka na jedno mieszadło.

    Moja ma dwa.

    > Hinty:
    > - pojemnik smaruję oliwą przed zapodaniem składników

    Smaruje tylko mieszadła. Boki i spód chleba są przumienione zadowalająco.

    > - ustawiam przyrumienianie na "średnio"

    Ja na "mocne" - i nic nie pomaga.

    > - używam mąki "Chleb polski", z amarantusem (gorzej rośnie) lub z orkiszem
    > (pięknie rośnie i się przyrumienia)
    > - stosuję maślankę (różnych firm) i ocet winny
    >
    > T.

    Wydaje mi się, że wszystko zależy jednak od szczegółow konstrukcyjnych -
    umieszczenia i kształtu grzałki, kształtu pokrywy (wpływ na obieg
    powietrza) itp, a nie od składu ciasta.