  • 21. Data: 2017-04-11 12:09:49
    Temat: Re: monitoring - dobor kamer
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 11.04.2017 08:38, quent wrote:

    > A co przeszkadza puścić w domu od bednarki do rozdzielniCY (sic!)
    > odpowiedni przewód?

    Do rozdzielnicy to później z listwy ekwipotencjalnej.

  • 22. Data: 2017-04-18 20:29:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 10 Apr 2017 14:46:12 +0200, Myjk

    > Aha, zamówiłem też coś takiego:
    > http://allegro.pl/oswietlacz-podczerwieni-ir80-80m-6
    0st-zasilacz-i6463021838.html
    > Jutro powinno dojść, to też dam znać czy to pomaga.

    Zamontowałem lampę IR jeszcze przed świętami -- daje toto całkiem nieźle.
    Znaczy mnie zadowala w stosunku do diod w kamerach, bo niesie ze 2x dalej i
    znacznie szerzej świeci. Także przynajmniej widzę w końcu bramę i
    zalegającą stal. ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 23. Data: 2017-04-18 21:06:03
    Od: quent <x...@x...com>

    On 18.04.2017 20:29, Myjk wrote:
> [...]
    > Znaczy mnie zadowala w stosunku do diod w kamerach, bo niesie ze 2x dalej i
    > znacznie szerzej świeci. Także przynajmniej widzę w końcu bramę i

    Zrób sobie w widocznym miejscu tabliczkę "monitoring 24h".
    U mnie jak ją zamontowałem to skończyło się podrzucanie ulotek do
    skrzynki hehe

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 24. Data: 2017-04-19 11:03:03
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-10 o 16:58, KIKI pisze:
    > On 10.04.2017 14:46, Myjk wrote:
    >
    > Pamiętasz żeby uziom fundamentowy zrobić ?

    Moze wstyd pytac, ale po co?

    Pozdro.. TK

  • 25. Data: 2017-04-19 11:08:14
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 19 kwietnia 2017 11:03:00 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Moze wstyd pytac, ale po co?

    generalnie to dla bezpieczenstwa. Jesli nie zrobi fundamentowego, który sie robi
    właściwie za darmo, to bedzie placił za otok.

    b.

  • 26. Data: 2017-04-19 11:10:58
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-19 o 11:08, Budyń pisze:

    > generalnie to dla bezpieczenstwa. Jesli nie zrobi fundamentowego, który sie robi
    właściwie za darmo, to bedzie placił za otok.

    Dla bezpieczenstwa czego i co to jest otok?

    Pozdro.. TK

  • 27. Data: 2017-04-19 11:30:04
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 19 kwietnia 2017 11:10:53 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    właściwie za darmo, to bedzie placił za otok.

    > Dla bezpieczenstwa czego i co to jest otok?

    uziemienie to jest czesc instalacji elektrycznej, odpowiedzialna za ochrone
    przeciwporazeniową
    ma powodować by nie występowały napięcia na czesciach metalowych, które nie są do
    tego przeznaczone, ich potencjał trzeba sprowadzic do potencjału ziemi własnie za
    pomocą uziomu.
    A otok to bednarka ułozona w wykopie dookola budynku.

    b.

  • 28. Data: 2017-04-19 11:46:33
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-19 o 11:30, Budyń pisze:

> [...]
    pomocą uziomu.
    > A otok to bednarka ułozona w wykopie dookola budynku.

    No tak myslalem, ale czy to nie jest doprowadzane do domu wraz z
    przylaczem? Sprawa druga, to kiedys wbijalo sie miedziane, albo
    miedziowane prety z gwintowana koncowka na glebokosc ok, 1m. Czy tamta
    metoda zostala wyparta przez zakopywanie bednarki w kolo domu? Innymi
    slowy, czy dzis nie mozna wbic takiego preta?

    Pozdro.. TK

  • 29. Data: 2017-04-19 15:27:53
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 18 Apr 2017 21:06:03 +0200, quent

    > Zrób sobie w widocznym miejscu tabliczkę "monitoring 24h".
    > U mnie jak ją zamontowałem to skończyło się podrzucanie ulotek do
    > skrzynki hehe

    Tak zrobię.

    BTW, dzisiaj mi przyszła karta timobajla z darmowym netem na 3 mies. z
    limitem 50GB. Nadajnik timobajla i oranż jest w tym samym miejscu -- oranż
    dawał z LTE 2 krechy, a timobajl tylko 3G (za to wszystkie krechy). OCB?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 30. Data: 2017-04-19 15:38:13

    W dniu 19.04.2017 o 15:27, Myjk pisze:
    > BTW, dzisiaj mi przyszła karta timobajla z darmowym netem na 3 mies. z
    > limitem 50GB. Nadajnik timobajla i oranż jest w tym samym miejscu -- oranż
    > dawał z LTE 2 krechy, a timobajl tylko 3G (za to wszystkie krechy). OCB?

    jest taka fajna grupa: pl.misc.telefonia.gsm
    na której można szybko otrzymać odpowiedź na tak zadane pytanie.