  • 11. Data: 2017-04-10 15:36:05
    Temat: Re: monitoring - dobor kamer
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 10 Apr 2017 06:21:15 -0700 (PDT), Budyń

    > jesli masz możliwosc to ustaw kamere tak być juz jej wiecej nie dotykał, mam
    wrazenie ze dachu nie obejmie. Chyba ze potem jeden raz ją podniesiesz gdy sie juz
    wygrzebią z ziemi.

    Jest druga kamera i jest położona wyżej oraz trochę bardziej w lewo :)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 12. Data: 2017-04-10 16:58:23
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 10.04.2017 14:46, Myjk wrote:

    Pamiętasz żeby uziom fundamentowy zrobić ?

  • 13. Data: 2017-04-10 17:03:24
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 10 Apr 2017 16:58:23 +0200, KIKI

    > Pamiętasz żeby uziom fundamentowy zrobić ?

    Pamiętam, tnx.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 14. Data: 2017-04-10 17:36:35
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 10.04.2017 17:03, Myjk wrote:
    > Mon, 10 Apr 2017 16:58:23 +0200, KIKI

    > Pamiętam, tnx.

    Musisz wypuścić wąs w miejscy planowanej rozdzielni. Żebyś poźniej nie
    tańczył z bednarką nad ziemią. Uziom ma wychodzić dokładnie tam gdzie
    listwa ekwipotencjalna.

  • 15. Data: 2017-04-10 20:28:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 10 Apr 2017 14:41:44 +0200, Myjk

    > Dzisiaj mi grzebią humus i neicke pod basen (neickę już widzę wygrzebali),
    > to pewnie z wieczora będzie drugi film. ;)

    .uj bedzie, bo majstrowali przy prądzie i się wywalił zapis... :(

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 16. Data: 2017-04-10 22:20:07
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-04-10 o 14:41, Myjk pisze:
    > Wed, 22 Mar 2017 08:49:38 +0100, Myjk

    > Dobra, zrobiłem sobie przechwytywanie via .php. Ale okazało się, że
    > internety na kartę nie mają publicznego IP i dupa z użyciem DDNS. Trzeba
    > abonament + 18 zł za publiczne IP (stałgo w ogóle się nie da). Cyrk.
    > Natomiast mam już pierwsze timelapse:

    Podzielisz się szczegółami technicznymi?
    Jaki rejestrator, jakie kamery, może skrypt w php?

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2017-04-11 08:24:26
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 10 Apr 2017 20:28:22 +0200, Myjk

    > .uj bedzie, bo majstrowali przy prądzie i się wywalił zapis... :(

    Udało się odzyskać, z nieznaczną, 4h dziurą. ;)

    https://youtu.be/9ClLa_D-I7c

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 18. Data: 2017-04-11 08:27:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 10 Apr 2017 22:20:07 +0200, Baczek

    > Podzielisz się szczegółami technicznymi?
    > Jaki rejestrator, jakie kamery, może skrypt w php?

    Rejestrator na MiniPC z atomem i Win7 (taki akurat miałem w zasobach), 2
    kamery IP PoE HQVision 2Mpix FHD (gdzieś dawałem linka, to prawie jak
    hikvision tylko podróbki). ;P Skrypt w .php łapie jedną klatkę co określony
    interwał i jest tak syfiasto napisany, że wstyd pokazywać. :D

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 19. Data: 2017-04-11 08:38:19
    Od: quent <x...@x...com>

    On 10.04.2017 17:36, KIKI wrote:

    > Musisz wypuścić wąs w miejscy planowanej rozdzielni. Żebyś poźniej nie
    > tańczył z bednarką nad ziemią. Uziom ma wychodzić dokładnie tam gdzie
    > listwa ekwipotencjalna.

    A co przeszkadza puścić w domu od bednarki do rozdzielniCY (sic!)
    odpowiedni przewód?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 20. Data: 2017-04-11 10:23:28
    Od: rjka <r...@o...pl>

    a jak to zrobiłeś że cena 370 zamiast 540?

    > Mam identyczny plan do zmonitorowania domu. :P Póki co kupiłem dwie kamery
    > 2Mpix PoE (obecnie na potrzeby monitoringu placu i timelapse z budowy), ale
    > docelowo ma być naturalnie więcej. Rozmieszczone tak jak u Ciebie, w
    > podbitce (na piętrze) oraz jeszcze ze 3-4 dodatkowo na parterze.
    >
    > https://www.cyberbajt.pl/produkt/7199/kamera-ip-hqmp
    2040teir-2mpix.html
    > Cenę mają na stronie 540zł netto, ale już na fakturze dali 370.
    >
    > W Twoim budżecie to chyba pozostaje coś takiego:
    > https://www.cyberbajt.pl/produkt/7147/kamera-ip-hqmp
    1340tir-13mpix.html