  • 11. Data: 2009-11-16 09:11:09
    Temat: Re: nie biorę lodówki do zabudowy :)
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    news:hdpst3$9co$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "Laphroaig" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Dokladnie tak. Rozumiem lodowke, ze moze byc wieksza i ze to wazny dla
    > kogos argument, choc ja az tak duzej lodowki nie potrzebuje i wole jednak
    > zabudowac. Ale taka zmywarka wolnostojaca do mnie juz nie przemawia. Ale
    > nie krytykuje niczyich gustow. Jak ktos lubi to niech ma.

    Bo funkcjonalność zmywarki wolnostojącej i do zabudowy jest taka sama w
    przeciwieństwie do lodówek. Ja nawet tak przygotowałem front dla zmywarki,
    że nie sposób poznać gdzie stoi zmywarka. Niczym się nie różni od stojących
    obok szafek z szufladami, bo kazałem wyfrezować szczeliny i dać po 3 uchwyty
    niby do otwierania szuflad.

  • 12. Data: 2009-11-16 10:58:27
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    I słusznie, ja wziąłem dwa razy: pierwszy i ostatni.
    I góra pieniędzy bez sensu.
    JaC

    -----

  • 13. Data: 2009-11-16 11:02:51
    Temat: Re: nie biore lodówki do zabudowy :)
    Od: acelnószz <u...@w...eu>

    Kuchnia otwarta - sprzet zabudowany jest bardziej dyskretny.
    Co do lodówek jeszcze mozna kombinowac z podwyzszona izolacyjnoscia termiczna (+
    warstewka powietrza + plyta meblowa + panel
    dekoracyjny).
    A np. zabudowane zmywarki moga byc cichsze.
    Lub wszystko glosniejsze, jesli wibracje sprzetu przeniosa sie na cala zabudowe.
    JaC

    -----

  • 14. Data: 2009-11-16 11:30:12
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    wiadomości news:hdr4ve$14ap$1@newsread2.aster.pl...

> [...]
    > stojących obok szafek z szufladami, bo kazałem wyfrezować szczeliny i dać
    > po 3 uchwyty niby do otwierania szuflad.

    Nienoprzegięłłeś.

  • 15. Data: 2009-11-16 15:09:19
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bo funkcjonalność zmywarki wolnostojącej i do zabudowy jest taka sama w
    > przeciwieństwie do lodówek. Ja nawet tak przygotowałem front dla zmywarki,

    Tu się pozwolę nie zgodzić. W zmywarce z zabudową pomiędzy blatem a właściwymi
    drzwiami występuje luka której nie doczyścisz. IMHO najlepsze rozwiązanie to zmywarka
    z własnym frontem pod wspólnym blatem.

  • 16. Data: 2009-11-16 15:25:22
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > właściwymi drzwiami występuje luka której nie doczyścisz. IMHO najlepsze
    > rozwiązanie to zmywarka z własnym frontem pod wspólnym blatem.

    Que? Od zawsze mam tylko zmywarki zabudowane bez wlasnego frontu i jakos nie
    widze miejsca, ktorego mialbym niedoczyszczac.

  • 17. Data: 2009-12-04 10:20:30
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "ąćęłńóśżź" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    >I słusznie, ja wziąłem dwa razy: pierwszy i ostatni.
    > I góra pieniędzy bez sensu.
    > JaC
    >

    > -----

    Jak się ma w piwnicy 400 litrów pojemności zamrażarek, to mała objętość
    zabudowanej lodówko-zamrażarki nie jest problemem.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/