  • 31. Data: 2014-12-21 17:32:42
    Temat: Re: nie do końca padnięta lodówka AMICA - kto chce? ;)
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Dec 2014 16:57:17 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > No proszę, nowe prawo klona stokrotki: każdy człowiek ma prawo tylko do
    > dwóch urządzeń danego rodzaju w życiu ;->

    A cóż ja poradzę na to, że idiota nie rozumie, o co biega.

  • 32. Data: 2014-12-21 17:39:41
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2014-12-21 16:01, Andrzej Lawa wrote:
    [...]
    > Ja też. Ale coś to może jeszcze da się naprawić nie jest dla mnie
    > śmieciem. Ty za to jesteś nienaprawialny.
    To trzeba było zamówić serwisanta i naprawić ten sprzęt. Byłoby taniej
    niż nowa lodówka i środowisko naturalne byłoby trochę ochronione. :-D
    Ale czekaj, czekaj... Nie opłaca się bo serwisant nie chce tego zrobić
    za 12,50 zł. :-D

    > Nie wiję się, szczylu.
    Oj wijesz się, wijesz. W każdym razie kontynuuj bo jest śmiesznie. :-D

  • 33. Data: 2014-12-21 18:35:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    Rotfl, kłamie, że sąd ustali?

    --
    Marek

  • 34. Data: 2014-12-21 21:13:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.12.2014 o 18:35, Marek pisze:
    > danej
    >

    > Rotfl, kłamie, że sąd ustali?

    Twierdzisz, że każdy CZŁOWIEK ma przypisane IP?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 35. Data: 2014-12-21 21:28:30
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Dec 2014 21:13:29 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Twierdzisz, że każdy CZŁOWIEK ma przypisane IP?

    Od razu widać, że nie masz pojęcia o wyobrażeniu w tej dziedzinie. Jakież
    głupoty potrafi wymyślać ignorant na podstawie zupełnie sensownego posta...
    http://forumprawne.org/nowe-technologie/420703-ustal
    anie-przez-policje-tozsamosci-po-ip.html

  • 36. Data: 2014-12-21 23:02:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 21 Dec 2014 21:13:29 +0100, Andrzej Lawa
    <a...@l...com> wrote:
    > Twierdzisz, że każdy CZŁOWIEK ma przypisane IP?

    Nie, bi nie napisał że każdy człowiek ma przypisane ip, a tym.ci
    napisał, zaprawdę, nie było kłamstwa.

    --
    Marek

  • 37. Data: 2014-12-21 23:11:16
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 21 grudnia 2014 15:46:35 UTC+1 użytkownik JDX napisał:
    > On 2014-12-21 13:46, Andrzej Lawa wrote:
    > [...]
    > No ja też już od ponad ćwierć wieku sam na siebie zarabiam. I również
    > cenię swoją pracę. Ale śmieci oddaję tam gdzie ich miejsce - na
    > śmietnik. :-D

    > Jasne - jesteś uczciwy jak telemarketer. :-D W każdym razie gdybyś był
    > naprawdę uczciwy to byś się tak nie wił w wypowiedziach. :-D

    > Anonimowość?! Sąd nie powinien mieć problemu z ustaleniem kto o danej
    > godzinie korzystał z IP z którego właśnie piszę.

    To zależy jak się ktoś przygotuje. Kupuję modem do bezprzewodowego netu. Do oporu
    jest tego. kupuję w komisie, na rynku. Płacę gotówką. Kupuję kartę do netu. Odkładam
    te dwie rzeczy na półkę na pół roku, żeby wszyscy co mi sprzedawali zapomnieli o
    sprzedaży. Czyli komu i gdzie. Z tej karty i modemu żadnych połączeń typu poczta itp.
    Najlepsi eksperci się zesrają a mnie nie namierzą.

  • 38. Data: 2014-12-21 23:40:16
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Dec 2014 14:11:16 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    tej karty i modemu żadnych połączeń typu poczta itp. Najlepsi eksperci się zesrają a

    A kartę sim do tego netu od Ruskich?
    ;-PPP

  • 39. Data: 2014-12-22 00:11:31
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 21 grudnia 2014 23:40:13 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> [...]
    tej karty i modemu żadnych połączeń typu poczta itp. Najlepsi eksperci się zesrają a

    Głupsza jesteś niż ustawa przewiduje. W każdym kiosku, każdej żabce itp są karty do
    netu. Dowodu nikt nie woła jak się kupuje.

  • 40. Data: 2014-12-22 00:19:18
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Dec 2014 15:11:31 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

    > Głupsza jesteś niż ustawa przewiduje. W każdym kiosku, każdej żabce itp są karty do
    netu. Dowodu nikt nie woła jak się kupuje.

    Sam jesteś głupi - mam licznik prądu, który sobie aktualizuje czas
    (letni,zimowy) i inne dane BEZ neta, karty bankowe mają czipy, dzieki
    którym wszystko można sprawdzić (co prawda przez net, ale JEDNAK)- a
    FIZYCZNEJ LOKALIZACJI radośnie kupującego "anonimową" kartę w kiosku (i
    radośnie UŻYWAJĄCEGO jej) niby nie? Tak Ci powiedzieli? Ty się urodziłeś
    dziś po południu, że wierzysz, iż wszystko wiesz, co kryje w sobie Twoja
    karta?
    333333-)