  • 21. Data: 2014-12-21 15:45:08
    Temat: Re: nie do końca padnięta lodówka AMICA - kto chce? ;)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.12.2014 o 15:17, XL pisze:

    > Ignorancie, skoro jest ubytek czynnika chłodzącego, to takiej awarii się

    Droga debilko! To była jedna z hipotez po telefonicznej konsultacji. Nie
    mam możliwości osobiście sprawdzić. Fachowiec może mieć.

    > już nie naprawia za dwa złote - to jest grubsza sprawa albo wręcz
    > nieopłacalna.

    Może. A może to drobna nieszczelność łatwa do wykrycia i naprawienia.
    Albo może tylko ten termostat. Ja nie wiem - stąd moja oferta skierowana
    nie do debilek takich jak ty czy anonimowych oszczerców jak JDX tylko do
    ewentualnego kompetentnego fachowca lub majsterkowicza-amatora, który
    może zrobić z tym coś sensownego.

    Ludzie kupują rozbite samochody - dla normalnego człowieka nic nie
    warte, a dla nich warte więcej niż złom - bo dochodzą jeszcze części,
    które mogą odzyskać. Sam korzystałem z ofert takich osób.

    > A co do kosztów utylizacji - tak czy inaczej ta konkretna
    > lodówka trafi do utylizacji, żadna naprawa jej przed tym nie uchroni, tylko
    > odsunie w czasie, filozofie.

    Wg twojej "logiki" złomowanie danego urządzenia co tydzień czy co
    dziesięć lat - to jedno i to samo dla środowiska.

    Lecz się , kretynko...

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 22. Data: 2014-12-21 15:45:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.12.2014 o 15:18, XL pisze:

    > Kręt.

    Dziwka.

    (widzisz, też potrafię "dyskutować" tak jak ty)

  • 23. Data: 2014-12-21 15:46:32
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2014-12-21 13:46, Andrzej Lawa wrote:
    [...]
    > Nie jestem fanatykiem - cenię sobie środowisko ale też cenię swoją pracę.
    >
    > Dla ciebie może życie to "łatwo przyszło - łatwo poszło", bo np. żyjesz
    > na garnuszku rodziców, ale ja na siebie od dość dawna zarabiam.
    No ja też już od ponad ćwierć wieku sam na siebie zarabiam. I również
    cenię swoją pracę. Ale śmieci oddaję tam gdzie ich miejsce - na
    śmietnik. :-D

    > A gnoje-obiboki, które chcą się tylko wymądrzać i oskarżać uczciwego
    > człowieka o próbę wyłudzenia niech spierdalają w podskokach.
    Jasne - jesteś uczciwy jak telemarketer. :-D W każdym razie gdybyś był
    naprawdę uczciwy to byś się tak nie wił w wypowiedziach. :-D

    > Swoją drogą jakże to charakterystyczne dla ludzi twojego pokroju, że
    > uciekacie przed odpowiedzialnością za swoje słowa w anonimowość...
    Anonimowość?! Sąd nie powinien mieć problemu z ustaleniem kto o danej
    godzinie korzystał z IP z którego właśnie piszę.

  • 24. Data: 2014-12-21 16:01:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.12.2014 o 15:46, JDX pisze:
    > On 2014-12-21 13:46, Andrzej Lawa wrote:
    > [...]
    > No ja też już od ponad ćwierć wieku sam na siebie zarabiam. I również

    Uważaj bo jeszcze uwierzę.

    > cenię swoją pracę. Ale śmieci oddaję tam gdzie ich miejsce - na
    > śmietnik. :-D

    Ja też. Ale coś to może jeszcze da się naprawić nie jest dla mnie
    śmieciem. Ty za to jesteś nienaprawialny.

    > Jasne - jesteś uczciwy jak telemarketer. :-D W każdym razie gdybyś był
    > naprawdę uczciwy to byś się tak nie wił w wypowiedziach. :-D

    Nie wiję się, szczylu.

    > Anonimowość?! Sąd nie powinien mieć problemu z ustaleniem kto o danej
    > godzinie korzystał z IP z którego właśnie piszę.

    No i znowu kłamiesz, zakłamany śmieciu.

    *plonk*

  • 25. Data: 2014-12-21 16:24:44
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Dec 2014 15:45:08 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Wg twojej "logiki" złomowanie danego urządzenia co tydzień czy co
    > dziesięć lat - to jedno i to samo dla środowiska.

    Drogi ignorancie, statystycznie tak, bo niezależnie od jego stanu ani od
    czasu - następuje RAZ, a nie "co tydzień" ani "co 10 lat".
    "Dane urządzenia" są produkowane w linii ciągłej i niezależnie od tego,
    ile ich się złomuje w TEJ chwili - i tak w końcu wszystkie pójdą do
    złomowania: te sprzedane (i zużyte) i te niesprzedane (całkiem nowe, ale co
    z tego).

  • 26. Data: 2014-12-21 16:25:27
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Dec 2014 15:45:22 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Dziwka.
    >
    > (widzisz, też potrafię "dyskutować" tak jak ty)

    Nie, nie tak, kręcie. Ty potrafisz jak rasowy cham.

  • 27. Data: 2014-12-21 16:26:17
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Dec 2014 13:46:20 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Swoją drogą jakże to charakterystyczne dla ludzi twojego pokroju, że
    > uciekacie przed odpowiedzialnością za swoje słowa w anonimowość...

    Gdzieś tu podałeś adres i PESEL?

  • 28. Data: 2014-12-21 16:28:21
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-12-21 o 13:46, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    >
    > A gnoje-obiboki, które chcą się tylko wymądrzać i oskarżać uczciwego
    > człowieka o próbę wyłudzenia niech spierdalają w podskokach.

    Jeśli to była oferta handlowa to chciałbym przypomnieć, że na tej grupie
    jest niemile widziana. Wypierdalaj w podskokach.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 29. Data: 2014-12-21 16:57:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.12.2014 o 16:24, XL pisze:

    > Drogi ignorancie, statystycznie tak, bo niezależnie od jego stanu ani od
    > czasu - następuje RAZ, a nie "co tydzień" ani "co 10 lat".

    No proszę, nowe prawo klona stokrotki: każdy człowiek ma prawo tylko do
    dwóch urządzeń danego rodzaju w życiu ;->

  • 30. Data: 2014-12-21 16:58:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.12.2014 o 16:28, Mario pisze:

    > Jeśli to była oferta handlowa to chciałbym przypomnieć, że na tej grupie
    > jest niemile widziana. Wypierdalaj w podskokach.

    Oferta handlowa musi zawierać cenę. Idź zatem i wychędoż się sam.