  • Data: 2011-11-18 08:58:31
    Temat: Re: nowy TV +małe dzieci...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.11.2011 21:05, s_13 pisze:

    > po pierwsze to NTG, a po drugie jeśli nawet zacznę, to i tak cię nie
    > przekonam... z takimi argumentami to nawet merytorycznie nie mam
    > szans...

    Sprytny unik jak się nie ma tych argumentów.

    > ale do przemyślenia: rodzina, to nie stado z przywódcą
    > (porównaj zachowania, hierarchię, priorytety...), zastanów się, czy
    > celem wychowania jest "przetrwanie" okresu dzieciństwa, czy są jakieś
    > inne bardziej dalekosiężne priorytety... ale jak mówię, zastanów się i

    Well duh! To było pewne uproszczenie i to w dodatku przy zastosowaniu
    analogii, a ty sobie najwyraźniej wyobraziłeś smycz i kaganiec...

    Dziecko rodziców ma słuchać - ale prawie każde przechodzi taki etap, że
    jest po protu "ja! ja! ja!", z histeriami włącznie, i czasem trzeba
    najpierw zastosować "metodę gazety", żeby w ogóle dzieciak zaczął
    słuchać, co się do niego mówi.

    Bo ciężko zdać się na racjonalne argumenty, kiedy dzieciak wykonuje
    manewr będący odpowiednikiem zatkania uszu oraz głośnego śpiewania i w
    rezultacie tych argumentów nawet nie usłyszy ;)

    > nie epatuj nas już swoimi pedagogicznymi teoriami (praktyką?)
    > a merytorycznie w temacie wątku... jak jeszcze nie kupiłeś, to kup
    > plazmę... ekran odporniejszy na uszkodzenia (wypróbowane na naklejkach
    > i ciastolinie) i jak przedpiścy, wieszaj na ścianie...

    A po cholerę mi jakikolwiek telewizor? Żeby się ogłupić do tego stopnia,
    by literalnie traktować każdą analogię i gubić się w wątkach do tego
    stopnia, żeby nie wiedzieć kto kupuje telewizor będący tematem takowych
    wątków? ;->