  • Data: 2019-11-10 15:05:30
    Temat: Re: odkurzacz centralny
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 10 Nov 2019 10:19:39 +0100, Janusz

    > Na szybkie odkurzanie jest jeszcze krótka rura elactyczna, ma 1,6m
    > rozciąga się chyba do 4, mam taką i używam bo jest poręczna.
    > Nadmiar gniazd i szufelek szkodzi podciśnieniu, dlatego moc odkurzacza
    > dobiera się do ilości punktów, bo klapki zamykające się brudza, o ile
    > zwykłe można łatwo przetrzeć
    > wigotną szmatą to szufelkę już tak łatwo się nie czyści.

    Te gadki o zmniejszeniu podciśnienia to typowa gadka instalatora aby
    większą jednostkę wcisnąć. Mój instalator powiedział że to nie ma większego
    znaczenia -- musiałaby być mocno zrąbana instalacja żeby to miało wpływ.
    Sam ma taką dużą instalację w domu jak ja (CanaVAC) i działa jak należy. Ja
    zaś nie mam szufelek, wszędzie WF/SL.

    --
    Pozdor
    Myjk