  • Data: 2019-11-10 20:55:26
    Temat: Re: odkurzacz centralny
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-11-10 o 18:57, Myjk pisze:
    > Sun, 10 Nov 2019 17:30:48 +0100, Janusz

    > Ale tylko zalecenia. :P
    Oczywiście, ale jak coś będzie słabiej ciągło to firma umyje ręce.

    Poza tym i tak nawet jak się rozszczelni, to będzie
    > skuteczniejsze niż każdy inny odkurzacz "ręczny".
    A to prawda, ciągnie jak smok.

    > Ale przecież mógł mi wcisnąć mocniejszą jednostkę i więcej zarobić, bo
    To nie jest do końca takie pewne, może mieć na tańszych większą marżę.

    > droższy produkt to większa marża automatycznie. To po co niby sobie w stopę
    > strzelał? Poza tym on sam ma taką rozbudowaną instalację i wiele takich
    > zrobił, nie stwierdzał ubytku mocy.
    Ja też mam dość rozbudowaną, ale w drugą stronę też nie ma co przesadzać,
    bo potem sie tylko lata pomiędzy gniazdkami, ja mam centralnie na każdej
    kondygnacji
    po gniazdku (4) +garaż i 3 szufelki, czyli razem 8 punktów.

    > Gniazdka czy ujęcia z zamontowanymi WF/SL?
    Gniazdko, ale szufelka gorsza, słychać jak ciągnie lewe powietrze bo ma
    tylko przesuwną
    klapkę zamykającą i ona z czasem przestaje domykać.

    A co to jest ten " WF/SL"? bo google nic nie wie :)

    --
    Janusz