  • Data: 2019-11-10 18:57:44
    Temat: Re: odkurzacz centralny
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 10 Nov 2019 17:30:48 +0100, Janusz

    > To są zalecenia producenta, przy każdym odkurzaczu
    > masz parametr pt ilość punktów.

    Ale tylko zalecenia. :P Poza tym i tak nawet jak się rozszczelni, to będzie
    skuteczniejsze niż każdy inny odkurzacz "ręczny".

    > No pewnie :) przecież to nie on będzie odkurzał.

    Ale przecież mógł mi wcisnąć mocniejszą jednostkę i więcej zarobić, bo
    droższy produkt to większa marża automatycznie. To po co niby sobie w stopę
    strzelał? Poza tym on sam ma taką rozbudowaną instalację i wiele takich
    zrobił, nie stwierdzał ubytku mocy.

    > Piszę ci to na podstawie swojego doświadczenia że faktycznie z czasem
    > gniazdka robią się coraz mniej szczelne.

    Gniazdka czy ujęcia z zamontowanymi WF/SL?

    --
    Pozdor
    Myjk