  • 1. Data: 2009-04-03 13:21:06
    Temat: odroczony czas pracy - ustawianie konca
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    witam

    pytanko jak narazie bardziej z ciekawosci, ale tak mnie rano naszlo jak
    ustawialem zmywarke

    czy sa i jesli tak, to kto produkuje (modele), zmywarki i pralki z mozliwoscia
    ustawienia odroczonego czasu pracy, ale z ustawianiem na koniec pracy, a nie na
    poczatek co jest troche bezsensu

  • 2. Data: 2009-04-03 16:43:48
    Temat: Re: odroczony czas pracy - ustawianie konca
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    szerszen <s...@t...pl> wrote:

> [...]
    > na
    > koniec pracy, a nie na poczatek co jest troche bezsensu

    Ustawianie czasu zakończenia byłoby z kolei bez sensu z punktu
    widzenia algorytmu działania takiej pralki/zmywarki i dlatego
    szczerze mówiąc wątpię, czy jest producent robiący coś takiego.
    Problem się sprowadza do kilku faz czy tez może raczej zmiennych
    występujących w cyklach roboczych nowoczesnych pralek i zmywarek,
    które są zależne od czynników zewnętrznych i wskutek tego trudne do
    przewidzenia "z góry".

    J.

  • 3. Data: 2009-04-03 16:56:54
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Fri, 3 Apr 2009 18:43:48 +0200, Jarek P. napisał(a):

> [...]
    > występujących w cyklach roboczych nowoczesnych pralek i zmywarek,
    > które są zależne od czynników zewnętrznych i wskutek tego trudne do

    Niby tak, ale w mojej pralce można zaprogramować albo godzinę rozpoczęcia
    prania, albo godzinę jego zakończenia - przy czym pralka po rozpoczęciu
    prania i tak koryguje czas trwania, a więc zakońcenie może wypaść z pewnym
    przesunięciem

    T.

  • 4. Data: 2009-04-03 18:14:24
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ustawianie czasu zakończenia byłoby z kolei bez sensu z punktu widzenia
    > algorytmu działania takiej pralki/zmywarki

    ze co?
    odejmowanie to taki problem dla procesrow umieszczonych w dzisiejszych spretach
    domowych?

> [...]
    > w cyklach roboczych nowoczesnych pralek i zmywarek, które są zależne od
    > czynników zewnętrznych i wskutek tego trudne do przewidzenia "z góry".

    przeciez ja nie chce ustawiac czasu co do sekundy, tylko chce dajmy na to
    ustawic koniec zmywania na np 15.00, a to czy skonczy sie o 15.05 czy 14.55 nie
    jest juz tak bardzo wazne

    zarowno zmywarki czy pralki pokazuja szacunkowy czas calego cyklu pracy, wiec co
    za problem ten czas odjac od godziny zakonczenia i odpowiednio wczesniej zaczac
    prace?

  • 5. Data: 2009-04-03 18:14:58
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

    > Niby tak, ale w mojej pralce można zaprogramować albo godzinę rozpoczęcia
    > prania, albo godzinę jego zakończenia

    a co to za pralka?

  • 6. Data: 2009-04-03 20:01:29
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    szerszen <s...@t...pl> wrote:

    > ze co?
    > odejmowanie to taki problem dla procesrow umieszczonych w
    > dzisiejszych spretach domowych?

    Wyjaśniłem o co mi chodzi już w następnym akapicie, nie kpij proszę.

    Jeśli tak, to ok, nie mam więcej uwag.

    J.

  • 7. Data: 2009-04-03 20:14:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Wyjaśniłem o co mi chodzi już w następnym akapicie, nie kpij proszę.

    nie mialem takiego zamiaru :)

    > Jeśli tak, to ok, nie mam więcej uwag.

    no wiec wlasnie, problemu praktycznie nie ma, a wydaje mi sie to lepszym
    rozwiazaniem niz odraczanie startu, ja za kazdym razem musze kombinowac i
    liczyc, a poniewaz odraczac moge tylko o pelna godzine, to czasem srednio mi
    pasuje

  • 8. Data: 2009-04-03 20:31:16
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Fri, 3 Apr 2009 20:14:58 +0200, szerszen napisał(a):

    > a co to za pralka?

    No, to zaraz się zacznie ;) - Miele

    T.

  • 9. Data: 2009-04-04 05:38:03
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > No, to zaraz się zacznie ;) - Miele

    dzieki

    chyba jestem nie w temacie ;)
    a co ma sie zaczac?

  • 10. Data: 2009-04-04 09:03:28
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    szerszen <s...@t...pl> wrote:

    > chyba jestem nie w temacie ;)
    > a co ma sie zaczac?

    Taka pralka co skarpetki do pary dobiera, kołnierzyki w koszulach
    sama prasuje, a jak się z niej pranie wyciąga, to w trzech językach
    "dziękujemy, zapraszamy ponownie" mówi ;-)

    J.