  • 21. Data: 2011-05-11 19:45:04
    Temat: Re: pobudowa podjazdu do garażu - jak wykonać w gliniastym terenie?
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > O widzisz... a ja właśnie stamtąd zwiałem... w góry, ale te prawdziwe
    > :-), a nie Tarnowskie :-).

    I wy tam w gorach tlucznia zadnego nie macie do zageszczenia? Wyjdz
    moze przed dom i rozejzyj sie czy gdzies jakichs skal nie widac. 2
    laski trotylu i masz pelno klinca.

    KADAR

  • 22. Data: 2011-05-11 20:49:25
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Kadar napisał:
    > I wy tam w gorach tlucznia zadnego nie macie do zageszczenia? Wyjdz
    > moze przed dom i rozejzyj sie czy gdzies jakichs skal nie widac. 2
    > laski trotylu i masz pelno klinca.

    A potem w pierdlu za nielegalne posiadanie i używanie materiałów
    wybuchowych :-)
    BTW... ja nie powiedziałem, że nie ma kamieni... są i to dużo, nie ma z
    tym problemu.

    pozdr
    Robert G

  • 23. Data: 2011-05-12 12:36:49
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > A potem w pierdlu za nielegalne posiadanie i używanie materiałów
    > wybuchowych :-)

    Chodzilo o inne laski a le koniecznie 2 + trol i tylu innych do
    roboty :-)

    KADAR