  • 11. Data: 2018-01-15 20:43:55
    Temat: Re: podłogówka i brak peszla na dylatacji....
    Od: uciu <a...@g...com>

    Mając do wyboru płytki i panele wolę panele :-)
    Tylko by mnie żona z chałupy nie wygoniła jak będzie zimno...

    Wracając w dylatacji....
    Tak sobie myślę, że jak to rozkuję i dam peszel to co to zmieni?
    Jak będzie miało pęknąć to i tak pęknie na łączeniu tej wylewki z tym co ja
    zaleje...czyli w miejscu gdzie peszla nie będzie:-/ Wiec jaki sens?

    Jutro zadzwonie do faceta co wylewki robił i zapytam...

    Przy następnej budowie człowiek już będzie mądrzejszy....

    Pozdrawiam
    uciu

  • 12. Data: 2018-01-15 20:59:18
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 stycznia 2018 20:33:44 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > A jakie to duze różnice temperatur masz przy podłogówce że superelastycznklej
    radzisz?

    Nie chodzi o żadne temperatur tylko o pracujące niezależnie dwie płyty
    podłogowe. Nie widziałeś, jak mu zrobili dylatację?
    Na 99% płyty się nie przemieszczą ale tego nie wiesz - wystarczy, że
    styro był niechlujnie położony i może jedna płyta w stosunku do drugiej
    opaść np. o 1mm. Wtedy nawet super elastyczny klej może nie pomóc i płytka
    w tym miejscu pęknie. A może pomoże i nie pęknie. A może nic się nie
    przemieści. Mówiłem - loteria :)

    > Podłogówka to stabilne warunki włanie więc najtańszy klej da rade

    Jak kleisz na jednorodną płytę, nie na dwie, oddzielnie pracujące płyty.

    > Nie kładz kafli w salonie
    > Żona to Tobie każe wywalić po roku jak fugi się zasyfią
    > Sam ją poprzesz jak na fugi w salonie gapić się będziesz musiał

    Też bym nie kładł, kafle są "zimne" i wyglądają jak w muzeum.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2018-01-15 21:05:24
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 stycznia 2018 20:12:50 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > tak bym zrobił

    ALe co to da? Czymkolwiek byś to nie zalał to już nie będzie jednorodna
    płyta.

    Uciu - najważniejsze to żebyś teraz POWOLI i poprawnie wygrzał płytę.
    A najlepiej jak w ogóle nie będziesz grzał i zostawisz tak do przyszłej
    zimy :) Bo jakbyś teraz źle ją wygrzał - to z płyty może się zrobić
    banan i krawędziami się uniesie. Jak wtedy staniesz na samej krawędzi,
    to w miejscu dylatacji może się unieść. Na oko to będzie ile - 10m2?
    * 6,5cm = 0,65m3 * 2 = to jest ledwo 1,3 tony położone na stosunkowo
    miękkim styropianie. Jak poskaczesz to będzie cała drgała i może się
    w miejscu dylatacji przemieszczać. Nawet jak to czymś zalejesz (chociaż
    IMHO będzie ciężko bo dylatacja to zwykle tylko widoczna rysa, to nie
    jest 5mm szpara w którą można coś łatwo wlać :)

    A jakbyś już coś chciał wlewać to też poczekaj najpierw aż całkiem wyschnie
    bo wtedy się minimalnie skórczy i szpara się miiiinimalnie powiększy.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2018-01-15 21:34:26
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    napisał:

> [...]

    >A najlepiej jak w ogóle nie będziesz grzał i zostawisz tak do przyszłej
    >Bo jakbyś teraz źle ją wygrzał - to z płyty może się zrobić

    Dobre :-)
    Maly adas nie przestaje bawic.
    Jaka szkole synku konczyles?

  • 15. Data: 2018-01-15 21:40:02
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 15 Jan 2018 10:19:45 -0800 (PST), Bolko napisał(a):

> [...]
    Chyba zdecyduję się na panele...choć boję się ze sprawność podłogówki mocno
    spadnie:-/

    > masz dzieci <10 roku życia?
    > lej beton najlepiej B60

    Najlepiej to rozścielić asfalt ;)

    > W komforcie są takie panele plastkowe grubość coś 2 mm super sprawa
    > tylko że coś koło 90zł/m2

    Albo winyle.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 16. Data: 2018-01-15 21:50:42
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 stycznia 2018 20:42:53 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

> [...]
    e9hd2zU_uiq6mhK

    > No i?

    no i tam tego miało nie być :-)

    Olewam temat - jak zacznie cieknąć to bede się martwił...

    Płyte bede wygrzewał na koniec roku jak się wprowadze :-)

    Adam

  • 17. Data: 2018-01-15 22:18:33
    Temat: Re: odłogówka i brak peszla na dylatacji....
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 15.01.2018 o 20:43, uciu pisze:
    > Przy następnej budowie człowiek już będzie mądrzejszy....

    No będzie, tylko dlaczego musiał się nauczyć akurat na Tobie...

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 18. Data: 2018-01-15 22:24:43
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 stycznia 2018 21:34:31 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Dobre :-)
    > Maly adas nie przestaje bawic.
    > Jaka szkole synku konczyles?

    https://m.budujemydom.pl/podlogi-i-posadzki/21228-co
    -zrobic-z-odksztalconym-lub-popekanym-jastrychem

    Dokształć się syneczku bo ty chyba jeszcze w przedszkolu.

    https://m.budujemydom.pl/i/images/1/5/6/dz01MDAmaD0z
    MjU=_src_191156-przyczyny_odkrztalcen_i_uszkodzen_ja
    strychow_budujemydompl.jpg

    Widzisz banana? To wsadź go teraz sobie w dupę jako wyraz zadośćuczynienia
    za głupie pierdolenie na grupie.

    --
    Adam Sz.

  • 19. Data: 2018-01-16 00:09:41
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 15 Jan 2018 22:18:33 +0100, Mateusz Bogusz napisał(a):

    > No będzie, tylko dlaczego musiał się nauczyć akurat na Tobie...

    A uciu kiedykolwiek posłuchał tego, co tu się pisze? Nie śledzę aż tak
    dokładnie wszystkich wątków, ale wydaje mi się, że co chwilę wpada z jakimś
    pytaniem, wywiązuje się dyskusja, a i tak robi po swojemu.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 20. Data: 2018-01-16 07:54:15
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 stycznia 2018 00:09:06 UTC+1 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

    > A uciu kiedykolwiek posłuchał tego, co tu się pisze? Nie śledzę aż tak
    > dokładnie wszystkich wątków, ale wydaje mi się, że co chwilę wpada z jakimś
    > pytaniem, wywiązuje się dyskusja, a i tak robi po swojemu.

    masz cos dla przykładu?

    Zrobili, chciałem się doradzić co z tym robić i koniec

    uciu