  • 31. Data: 2018-01-17 19:54:59
    Temat: Re: podłogówka i brak peszla na dylatacji....
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    dyskusyjnych:68bfcdf5-f709-487a-b6c2-e512b374dd5e@go
    oglegroups.com...

    W dniu poniedziałek, 15 stycznia 2018 21:34:31 UTC+1 użytkownik Ghost
    napisał:

    >https://m.budujemydom.pl/podlogi-i-posadzki/21228-c
    o-zrobic-z-odksztalconym-lub-popekanym-jastrychem

    >Dokształć się syneczku bo ty chyba jeszcze w przedszkolu.

    Moze sprawdz na co wskazuje ten link, matołku :-)

    >https://m.budujemydom.pl/i/images/1/5/6/dz01MDAmaD0
    zMjU=_src_191156-przyczyny_odkrztalcen_i_uszkodzen_j
    astrychow_budujemydompl.jpg

    >Widzisz banana?

    Widzisz podłogówkę?

    >To wsadź go teraz sobie w dupę jako wyraz zadośćuczynienia
    >za głupie pierdolenie na grupie.

    Adaś pederasta :-)

    A tak konkretnie, jesteś w stanie cokolwiek z siebie wykrzesać poza
    chybionymi linkami? Zwróć też uwagę na konkretnie parametry jakie podał uciu
    i jego dokładną sytuację.
    Tak wiem przerasta cię to matołku.

  • 32. Data: 2018-01-17 19:59:52
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "uciu" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    W dniu poniedziałek, 15 stycznia 2018 20:42:53 UTC+1 użytkownik Ghost
    napisał:

> [...]
    e9hd2zU_uiq6mhK

    >no i tam tego miało nie być :-)

    >Olewam temat - jak zacznie cieknąć to bede się martwił...

    I słusznie

    >Płyte bede wygrzewał na koniec roku jak się wprowadze :-)

    Tym bardziej słusznie.

    Dodam jedną kwestię z której mało kto sobie zdaje sprawę - u mnie wylewka na
    tarasie strzeliła wzdłuż dylatacji, bynajmniej nie dlatego, że było coś z
    nią źle - budynek potrafi pracować i jak ma strzelić to najłatwiej będzie
    dokładnie na dylatacji.

  • 33. Data: 2018-01-17 20:02:47
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "xeo-n" napisał w wiadomości grup
    net...

    >jednak nadal przy samych oknach jest
    >podłoga wyraźnie chłodniejsza

    Bo nie ma opcji by nie była - taki mamy gradient w fizyce.