  • 1. Data: 2018-01-09 10:21:37
    Temat: Media na działce
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Odziedziczyłem pole które chciałbym sprzedać na działki budowlane.
    W urzędzie gminy sprawdziłem że można się budować na nich.
    W najbliższym czasie chce je podzielić i jak znajdzie się kupiec to sprzedać.
    ale

    Pole to prostokąt (prawie).
    Wzdłuż dłuższej krawędzi pola idzie lokalna droga (wąska).
    Pole jest też wystarczająco szerokie żeby na szerokość wykroić dwie
    może trzy działki. Tak że będą potrzebne drogi wewnętrzne.
    Media są wszystkie ale na sąsiednich działkach.
    I wymyśliłem sobie żeby poszerzyć obecną drogę lokalną powiedzmy o metr
    i w tym metrze zakopać wodę kanalizacje gaz prąd światłowód.
    Tak żeby potencjalni kupcy mieli wszystko na gotowo.

    Pytania są dwa:
    Czy w tym jednym metrze jestem w stanie poupychać wszystkie media?
    Czy to wogóle ma sens?
    Generalnie to nie wiem jak się do tego tematu podjeść?
    Wsiąść geodetę podzielić i sprzedać.
    A potem niech kupiec się męczy z mediami
    bo się okaże np że on chce wodę ze studni albo internet radiowy.

  • 2. Data: 2018-01-09 11:11:41
    Temat: Re: Media na działce
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2018-01-09 o 10:21, Bolko pisze:
    > I wymyśliłem sobie żeby poszerzyć obecną drogę lokalną powiedzmy o metr
    Ot tak sobie nie poszerzysz drogi. (teraz pytanie czy to droga
    wewnętrzna czy publiczna) to tak po 1. A co do szerokości to niestety 1
    m na tyle sieci to nie starczy.

    Robak

  • 3. Data: 2018-01-09 13:36:57
    Od: K <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 stycznia 2018 10:21:38 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    >
    > Pytania są dwa:
    > Czy w tym jednym metrze jestem w stanie poupychać wszystkie media?

    gmina ci pozwoli położyć sieci w tym swoim

    b.